آخرین مطالب

مدیرعامل همراه اول:

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است فناوری

توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است

  بزرگنمایی:

مدیر عامل همراه اول توسعه فرهنگ دیجیتالی را ضرورتی انکار ناپذیر دانست.

به گزارش خریدار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول امروز 15 اسفندماه در همایش «همسویی راهبردی نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های همراه اول» که در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، ازاهمیت مأموریت پنج ساله دوم همراه اول با عنوان «تحقق رویای دیجیتال» گفت و از نمایندگان فروش خواست تا در راستای پیاده‌سازی این مأموریت همگام با شرکت گام بردارند.
مدیر عامل همراه اول گفت: قطعا در سال آینده به سمت اجرای برنامه پنج ساله دوم شرکت می‌رویم و «تحقق رویای دیجیتال» را سرلوحه فعالیت‌هایمان قرار خواهیم داد که در این مسیر 300 پروژه تعریف کرده‌ایم.
وی ادامه داد: بعضی از پروژه های این مأموریت در حوزه کاری دفاتر و نمایندگی هاست و در چشم اندازی که برای دستیابی تعریف کرده‌ایم، نقش آنها دیده شده است.
فرهنگ ضمن اشاره به تغییر ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف شده در این عرصه عنوان کرد: صنعت اپراتوری و موبایل، فضای «دیجیتالی» را پیش‌رو دارد. از آن جهت که اغلب کاربران در زمان کنونی با سرویس‌های متعددی در حوزه‌هایی نظیر حمل‌ونقل مواجه هستند و خدمات‌شان را به صورت آنلاین دریافت می‌کنند؛ شاید دیگر راضی به دریافت خدمات اپراتوری به صورت فیزیکی و مراجعه حضوری به دفاتر نباشند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تغییر رفتار و ذائقه، سال گذشته نیز صنعت کشور با گرفتاری‌هایی نظیر تورم و افزایش نرخ ارز مواجه بود که تأثیر مستقیمی بر فضای کسب‌وکارها داشت.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: اما خوشبختانه همراه اول توانست با همکاری نمایندگی‌ها و دفاتر، اهداف ترسیمی‌اش را محقق سازد و لذا از این به بعد هم نباید نگران کسب‌وکارشان باشند؛ زیرا در مأموریت جاری، راه‌حل‌هایی را در نظر گرفته‌ایم تا کسب‌وکار آنها دچار آسیب نشود.
فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل را در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی دانست و گفت: بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده‌اند، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.
وی ابراز کرد: طبیعتا در این مسیر مدل ارائه بسیاری از خدمات تغییر می‌کند و شاید دیگر به صورت حضوری انجام نشود؛ اما این به منزله حذف دفاتر خدمات‌دهنده نیست و حتی شبکه خدماتی تعدیل نخواهد شد.
مدیر عامل همراه اول با تأکید بر اینکه نوع سرویس‌ها و تعامل با مشترکان باید تغییر کند، گفت: باید به سمت ارائه سرویس و تجربه بهتری به مشترکان برویم که در این مسیر مدل خدمات‌دهی تغییر خواهد کرد و به عنوان مثال سامانه «همراه من» جدا از رسالت کاری دفاتر نخواهد بود و ارائه خدمات آن در آینده از طریق دفاتر انجام خواهد شد.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران با بیان اینکه ما پرچم‌دار توسعه کاربردهای فناوری در کشور هستیم، اظهار کرد: دغدغه ما در همراه اول حل مسائل و مشکلات شما همکاران است و از دغدغه‌های شما نظیر تعرفه خدمات و... مطلع هستیم و قول می‌دهیم تا در حد توان برای برآورده‌سازی این موضوعات پیش رویم.
در این مراسم که به همت معاونت خدمات مشتریان همراه اول برگزار شد، سعید مارکلایی؛ معاون خدمات مشتریان اپراتور اول موبایل نیز با رونمایی از نتیجه یک نظرسنجی در زمینه «کانال‌های خدمات ترجیحی مشتریان» اعلام کرد: 33.9 درصد از مشارکت‌کنندگان به «مرکز تماس» رأی داده‌اند و بعد از آن اپلیکیشن «همراه من» 22.9 درصد از آراء را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد برخلاف تصورات که گمان می‌کنیم با آمدن دیجیتال، دیدگاه مردم عوض می‌شود، اما مردم همچنان ترجیح می‌دهند به صورت سابق با کانال‌های ارتباطی در ارتباط باشند.
وی افزود: در حال حاضر 79 درصد خدمات ما در کانال‌های فیزیکی و 21 درصد در کانال‌های غیرحضوری ارائه می‌شود؛ اما با این حال باید دید که چطور مدل کسب‌وکار را به سمت دیجیتالی شدن ببریم.
معاون خدمات مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران با تأکید بر اینکه در آینده شاهد حذف کانال‌های حضوری نخواهیم بود، اذعان کرد: این کانال‌ها باید پوست اندازی کنند و در تطابق با مأموریت شرکت که «تحقق رویای دیجیتال» است، قرار گیرند.
وی ابراز کرد: کانال‌های حضوری همچنان یکی از کلیدی‌ترین راه‌های ارتباطی مشتریان خواهند بود.
مارکلایی همچنین در این همایش گفت که «سهم نمایندگی‌ها و فروشگاه‌ها از ارائه خدمات همراه اول» طی سال‌های 94 تا 97 از 5.7 به 18.3 درصد رسیده است؛ این سهم مربوط به خدماتی است که در 250 نقطه ارائه می‌شود.

وی همچنین در پایان عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، نخستین Experience center و Digital center همراه اول سال آینده در شهر مشهد مقدس راه‌اندازی خواهد شد تا تجربه بی‌نظیری را برای مشترکان این اپراتور به ارمغان آورد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

دو هزار و 118 اشتغال پایدار در روستاهای سیستان و بلوچستان ایجاد شد

اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران

سالروز تأسیس بانکی اجتماعی و سلامت محور

بانک رفاه کارگران نامی پرافتخار در میان سیستم بانکی کشور است

رییس کل بانک مرکزی در جلسه شورای گفتگوی کرمانشاه:

پرداخت مبلغ 15 هزارمیلیارد ریال تسهیلات به صنایع این استان

برگزاری دوره‌های آموزش نت بانک شرکتی برای مدیران مالی شرکت‌ها

بیانیه‌ بانک‌پاسارگاد در خصوص انتشار تحلیل‌های نادرست و ناقص از صورت‌های مالی بانک توسط برخی از رسانه‌ها

لزوم پایش مستمر وضعیت واحدهای صنعتی فعال در کشور

تسهیلات اعطایی بانک رفاه در قالب طرح های اعتباری و تسهیلات تکلیفی در یک نگاه

پایان مردادماه، آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران

مطالعۀ طرح ایجاد واحدهای پایلوت در دستور کار فولاد مبارکه

افتتاح کارخانۀ تولید بنتونیت در شرکت فولاد سنگان

برگزاری هفتمین پویش ملی ایران به لبخند تو زیباست با حضور حدود 7هزار نفر در پارک کوهستانی صفه اصفهان

900 میلیارد تومان در نمایشگاه بومی سازی فولاد، قرارداد منعقد شد

"مهدی آباد" پیشتاز در رشد

صنایع سنگان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است

توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است

12 مزیت حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز بانک مسکن

طرح تام کاد به زودی در دولت تصویب می‌شود

کاهش تقاضا و افزایش صدور پروانه ساختمان عامل کاهش قیمت مسکن است

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند

نگاه دولت به فناوری های نوین مثبت است

داخلی سازی 7 قطعه از قطعات میز اول تعمیق ساخت داخل به تولید انبوه رسید

ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت

یادداشت دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی

تقدیر از آزادگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نشست مشترک با کمیسیون تجارت و تجار ایرانی فعال در افغانستان

پرداخت 15هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های خردومتوسط در مناطق روستایی و عشایری

کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی

سمینار تامین مالی شرکت های دانش بنیان صادراتی برگزار می شود

حمایت بانک ایران زمین از بهره برداری خط تولید جدید شرکت فولاد اکسین اهواز

برگزاری مرحله دوم قرعه کشی " طرح همگامان سپه 2"

اعضای سامانیوم تسهیلات کارت اعتباری می‌گیرند

برگزاری ششمین برنامه از پویش ملی ایران به لبخند تو زیباست با حضور حدود 3 هزار نفر در قهجاورستان

رشد16درصدی تسهیلات اعطایی ریالی-صادراتی در بانک توسعه صادرات

شمارش معکوس برای شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران

حضور بیمه نوین در نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا نوبت دوم برگزار شد

راه حل جامع بانک سامان برای پرداخت یارها

اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کشور در قالب طرح مهر سلامت 98

سرمایه گذاری7 میلیون یورویی در ساخت نیروگاه 10 مگاواتی چادرملو

برای تامین هزینه ها در شرایط تحریم دست در جیب مردم نکردیم

خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می شوند

مهمترین شاخص حکمرانی خوب، بهره مندی از ذینفعان در تصمیم گیری هاست

بانک صادرات ایران بیش از ٤ میلیارد دلار تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است

اولویت ارائه تسهیلات درنظر داشتن اهلیت و صلاحیت مشتریان است

حمایت بانک رفاه از برگزاری جشن تولد کودکان هموفیلی خراسان جنوبی