آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

فعال سازی رمز پویا گامی مهم در ارتقا امنیت تراکنش های بانکی است

بانک ها باید نسخه‌ای از قرارداد را به تسهیلات گیرندگان ارائه کنند

جلسه دوره ای رییس کل بانک مرکزی با مدیران عامل بانک ها برگزار شد

فاز اول نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو اسلام‌آباد غرب با سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران به بهره‌برداری رسید

آغاز به کار اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در ازبکستان با حضور 37 شرکت ایرانی و همراهی 100 هیات تجاری

نمایشگاه توانمندی‌های ایران، فرصت مغتنمی برای توسعه همکاری‌های بخش خصوصی دو کشور است

نمایشگاه اختصاصی توانمندی‌های ایران در ازبکستان آغاز به کار کرد

لزوم تقویت ضریب نفوذ بیمه در استان زنجان

مسئول باجه خوی بیمه نوین، کارشناس برتر صنعت بیمه معرفی شد

تدوین سند توسعه رشته فعالیت لوازم خانگی به عنوان صنعت پیشران

حضور بیمه سرمد در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی بیرجند

فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد

مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه

اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تراکنش های سامانه های بین بانکی

نظام بانکی حمایت از شرکت های دانش بنیان را دراولویت قرار داده است

مدیرعامل صنعت و معدن به استان کرمان سفر می‌کند

رعایت سیاست های ابلاغی نهادهای بالادستی الزامی است

سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود

سهم 62 درصدی بخش تولید در تامین درآمدهای مالیاتی کشور

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

رشد 287 درصدی EPS وپاسار

برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد

اولویت های استراتژیک توسعه صنعتی کشور تعیین شده است

نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه

بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند

جوابیه بانک کشاورزی به نود اقتصادی

خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه

نکات کلیدی در فعال‌سازی رمز دوم پویا

٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»

«اپلیکیشن 60»، تضمین امنیت روزانه 10 میلیون تراکنش اینترنتی مشتریان بانک ملی ایران

تدوین رویه‌های شفاف موجب اعتلای کیفیت خدمات بانکی می‌شود

همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد

مسئولین برای حفظ تولید و ارتقاء آن با راهبردهای اثربخش از خام فروشی جلوگیری کنند

فعالیت معدنی ها و فولادی ها در کنار یکدیگر مقدس است

ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی

کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا

رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال

حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور

معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود

حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه

بالاترین جذب سپرده های بلند مدت و قرض الحسنه در نظام بانکی کشور

طرح ربیع رفاه تمدید شد

اطلاعیه شماره 4 روابط عمومی بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا»

ارتقاء امنیت مشتریان با پیوستن آنها به پویش"از پویا جویا شوید!"

تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام

نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

رایزنی رحمانی در نیمه دوم آذرماه با 4 کشور

افزایش شاخص های عمومی و اختصاصی بانک کشاورزی در ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارایی

آثار راه‌یافته به مرحله نهایی داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد مشخص شد