مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه گرگان:

ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است بانک و بیمه

ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است

  بزرگنمایی:

مدیرعامل بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه جدید این بانک در شهر گرگان، مشتری مداری و خوش نامی را از ویژگی های شاخص بانک سینا برشمرد و تاکید کرد این رویکرد باید در بانک نهادینه شود.
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بانک سینا؛ دکتر ایمانی شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن را مهم قلمداد کرد و افزود: برای ایجاد ارزش افزوده در بانک لازم است ارائه خدمات بر حسب نیازهای مشتریان طراحی و سازوکار مناسبی در سطح شعب و ستاد برای عملیاتی سازی آن به وجود آید.
وی تصریح کرد: علاوه بر طراحی خدمات مناسب، باید ابزارها و فرایند های بانکی نیز در حوزه بانکداری الکترونیک تقویت شود؛ زیرا که بانکداری در حال عبور از مرحله سنتی است و اکنون ابزارهای پرداخت های الکترونیک وارد عرصه صنعت بانکی شده اند.
دکتر ایمانی در ادامه گفت: گسترش مفاهیم و ابزارهای بانکداری الکترونیک و دیجیتال، تاثیر بسزایی در سرعت اتصال، سهولت استفاده و اعتماد به زیرساخت ها و نرم افزارهای بانکی دارد و موجب رضایتمندی مشتریان می گردد.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر لزوم افزایش سهم بازار بانک افزود: اتخاذ رویکرد هم افزایی و بهره مندی از فرصت های موجود، می تواند اقدامات اثربخشی در جهت منافع بانک و افزایش سهم از بازارهای مالی ایجاد کند. زیرا بانک ها زمانی قادر به ادامه فعالیت خواهند بود که سهم خود را از سبد پولی حفظ نموده و درصدد افزایش آن بر آیند. به همین دلیل شناسایی عوامل موثر بر افزایش سپرده های بانک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیرعامل بانک سینا ابراز امیدواری کرد که این شعبه با تلاش و مساعدت همه جانبه همکاران، همچون دیگر شعب بانک سینا عملکرد موفق و رضایت بخشی داشته باشد و بیشترین خدمات را در کوتاه ترین زمان به مشتریان ارائه دهد. وی پس از افتتاح رسمی شعبه، با کارکنان شعبه تازه تاسیس دیدار و گفت و گو کرد.
گفتنی است در این سفر معاونین شعب و مناطق و پشتیبانی و امور مهندسی نیز حضور داشتند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نشانی جدید پایگاه خبری «خریدار آنلاین»

بیمه‌نامه تضمین کیفیت ساختمان بیمه تجارت‌نو گارانتی مطمئن برای ساختمان

افزایش ساعت کاری شعبه‌های بانک دی در روزهای پایانی سال 1400

افزایش سقف دوره بازپرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری پست بانک ایران به 60 ماه

نمایندگان روابط عمومی بانک در استان‌ها تحول آفرین خواهند شد

پرداخت 419 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج بانک کارآفرین

مطالبات بیشتر از سقف شعبه پیگیری می شود

توسعه و بهبود کیفیت خدمات نوین

ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است

گهرزمین نمونه موفق در زمینه مسوولیت های اجتماعی

سرمایه چادرملو بیش از 2 برابر شد

فولاد خراسان میزبان بازرگانان تاجیکستان و آسیای میانه

در زمینه اکتشافات معدنی بسیار عقب مانده ایم

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

نخستین جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

آغاز ساخت چهل و یکمین مدرسه بانک اقتصاد نوین

با استمرار ارائه انواع خدمات نوآورانه؛ پرداخت 170 هزار انواع وام در 670 روز

حضورتیم تکواندو بانوان بیمه تجارت‌نو در جام باشگاه‌های آسیا

بیمه سرمد در طرح پتروصاد، خدمات متمایزی برای پوشش ریسک پتروشیمی‌ها ارائه می‌کند

کارنامه درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات بدون ضامن

حضور محسن رضایی در غرفه بانک کارآفرین

با همت بانک پاسارگاد، پلدختر صاحب یک مدرسه جدید شد

پرداخت 46٠ فقره تسهیلات خُرد آسان در بانک دی

لزوم توجه و حمایت از هلدینگ‌های بزرگ

ضرورت جدیت بیشتر برای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات

کسب مدال ملی جشنواره مردم‌داری ایران توسط رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک سپه

آغاز فعالیت بانک سپه با برنامه تحول راهبردی از سال 1401

افتتاح مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک ملی ایران در گواور گیلانغرب

اتصال بانک ملی ایران به سامانه تسویه الکترونیکی بانکی بورس کالا

9 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات و استارتاپ ها تخصیص یافت

بازدید سرپرست بیمه سینا از روند بازسازی ساختمان وزرا

نشست هماهنگی معاونت فروش با شعب سراسر کشور برگزار شد

لزوم ثبات‌بخشی و تلاش مضاعف برای توسعه فعالیت‌ها

پرداخت خسارت بیش از 24 میلیارد ریالی توسط بیمه حافظ

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت

سرمایه بیمه پارسیان افزایش یافت

کارنامه موفق شرکت‌های بیمه‌ای در پوشش ریسک‌های صنعت پتروشیمی

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش

حضور فعال بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

توسعه فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه فناوری های مالی

نرخ کارمزد خدمات بانکی منطقی نیست

بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از بانک کارآفرین

نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

بانک رفاه کارگران حائز رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات بدون ضامن