افتتاح آمادگاه مدیریت بحران همراه اول در غرب شهر تهران فناوری

افتتاح آمادگاه مدیریت بحران همراه اول در غرب شهر تهران

  بزرگنمایی:

آمادگاه مدیریت بحران شرکت ارتباطات سیار ایران در غرب پایتخت احداث و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خریدار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاح «آمادگاه مدیریت بحران غرب شهر تهران» شرکت همراه اول با حضور حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی، مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول، رضا سبحانی مطلق مدیرعامل موسسه رفاه اول و همچنین تعدادی از مدیران کل هر دو مجموعه برگزار شد.
هدف اصلی این آمادگاه که با احساس نیاز معاونت فنی و توسعه شبکه اپراتور اول تلفن همراه برای استفاده در مواقع بحران، در غرب تهران به بهره برداری رسیده و امکاناتی همچون فضای برگزاری جلسات، مرکز مانیتورینگ شبکه، استراحتگاه، فضای خدمات پزشکی، ساختمان انتظامات، سکوی استاندارد فرود بالگرد، پارکینگ مسقف خودرویی، فضای استقرار تجهیزات ضروری ارتباطی در مواقع بحران و... دارد، مدیریت هوشمندانه در شرایط بحران برای استان تهران و استان های همجوار است.
بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول در این مراسم با بیان اینکه تجهیزات در نظر گرفته شده برای این آمادگاه باید طبق برنامه زمانبندی شده و مکانیزم مشخصی بکار گرفته شوند تا در زمان وقوع بحران بتوانند کارایی لازم را داشته باشند، اظهار کرد: ضمن اینکه باید در توسعه این مکان از نمادهایی استفاده کنیم که نشانگر مرکز مدیریت بحران باشد.
طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول نیز با بیان اینکه تمهیدات مدیریت بحران در کلانشهر تهران باید متناسب با گستردگی و پیچیدگی بافت آن باشد، عنوان کرد: طبق اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیریت بحران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، احداث این مرکز آغاز شد و از ضروریات است که دو مرکز مشابه دیگر را در جنوب و شرق تهران داشته باشیم تا قابلیت پیشگیری و آمادگی لازم در مراحل پیش از وقوع سوانح و انجام واکنش مناسب و مقابله موثر با بحران در شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

وی توقعات از همراه اول را به واسطه گستردگی شبکه و ارائه سرویس با کیفیت در سطح کشور بسیار بالا دانست و تصریح کرد: شبکه همراه اول در نقاط بسیار دوردست، ارائه سرویس می دهد و خودم شاهد بودم که در سیل پلدختر، چطور شبکه همراه اول به کمک مردم و نیروهای امدادی آمد و در نجات انسان ها نقش مهمی داشت.
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول گفت: تمام تلاش ما این است که در عمل به مردم بگوییم نه تنها در مواقع عادی بلکه در شرایط بحران نیز همراه شما هستیم.
طاهری بخش همچنین ادامه داد: از طرف دیگر و از بعد تجاری هم در ارتباط با اهمیت پیاده سازی چنین مراکزی برای مدیریت بحران باید گفت که اپراتورهای بزرگ دنیا از سال ها قبل، به دنبال تحقق مباحث مطرح در BCM و BCP که «مدیریت تداوم کسب و کار» و «برنامه ریزی تداوم کسب و کار» را شامل می شوند، هستند تا در زمان وقوع بحران، بیزینس شان دچار مشکل نشود.
سبحانی مطلق، مدیرعامل موسسه رفاه اول هم که توسعه عمرانی این مرکز را از سال گذشته عهده دار است، درباره موقعیت در نظر گرفته شده برای احداث این مرکز مدیریت بحران و شاخص هایی نظیر حدفاصل استاندارد مرکز از راه های مواصلاتی اصلی، وجود ظرفیت های آب و برق اضطراری و همچنین بهره گیری از سازه های سبک و مقاوم، ابراز کرد: شاخص های لحاظ شده برای احداث مراکز مدیریت بحران به شکلی است که ایمنی آنها به گونه ای باشد تا در شرایط بحران دچار بحران نگردند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نشانی جدید پایگاه خبری «خریدار آنلاین»

بیمه‌نامه تضمین کیفیت ساختمان بیمه تجارت‌نو گارانتی مطمئن برای ساختمان

افزایش ساعت کاری شعبه‌های بانک دی در روزهای پایانی سال 1400

افزایش سقف دوره بازپرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری پست بانک ایران به 60 ماه

نمایندگان روابط عمومی بانک در استان‌ها تحول آفرین خواهند شد

پرداخت 419 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج بانک کارآفرین

مطالبات بیشتر از سقف شعبه پیگیری می شود

توسعه و بهبود کیفیت خدمات نوین

ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است

گهرزمین نمونه موفق در زمینه مسوولیت های اجتماعی

سرمایه چادرملو بیش از 2 برابر شد

فولاد خراسان میزبان بازرگانان تاجیکستان و آسیای میانه

در زمینه اکتشافات معدنی بسیار عقب مانده ایم

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

نخستین جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

آغاز ساخت چهل و یکمین مدرسه بانک اقتصاد نوین

با استمرار ارائه انواع خدمات نوآورانه؛ پرداخت 170 هزار انواع وام در 670 روز

حضورتیم تکواندو بانوان بیمه تجارت‌نو در جام باشگاه‌های آسیا

بیمه سرمد در طرح پتروصاد، خدمات متمایزی برای پوشش ریسک پتروشیمی‌ها ارائه می‌کند

کارنامه درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات بدون ضامن

حضور محسن رضایی در غرفه بانک کارآفرین

با همت بانک پاسارگاد، پلدختر صاحب یک مدرسه جدید شد

پرداخت 46٠ فقره تسهیلات خُرد آسان در بانک دی

لزوم توجه و حمایت از هلدینگ‌های بزرگ

ضرورت جدیت بیشتر برای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات

کسب مدال ملی جشنواره مردم‌داری ایران توسط رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک سپه

آغاز فعالیت بانک سپه با برنامه تحول راهبردی از سال 1401

افتتاح مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک ملی ایران در گواور گیلانغرب

اتصال بانک ملی ایران به سامانه تسویه الکترونیکی بانکی بورس کالا

9 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات و استارتاپ ها تخصیص یافت

بازدید سرپرست بیمه سینا از روند بازسازی ساختمان وزرا

نشست هماهنگی معاونت فروش با شعب سراسر کشور برگزار شد

لزوم ثبات‌بخشی و تلاش مضاعف برای توسعه فعالیت‌ها

پرداخت خسارت بیش از 24 میلیارد ریالی توسط بیمه حافظ

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت

سرمایه بیمه پارسیان افزایش یافت

کارنامه موفق شرکت‌های بیمه‌ای در پوشش ریسک‌های صنعت پتروشیمی

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش

حضور فعال بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

توسعه فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه فناوری های مالی

نرخ کارمزد خدمات بانکی منطقی نیست

بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از بانک کارآفرین

نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

بانک رفاه کارگران حائز رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات بدون ضامن