ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد فناوری

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

  بزرگنمایی:

ایرانسل موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزۀ ملی روابط‌عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» از هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) به عنوان سخنران ابتدایی و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان سخنران پایانی و با شعار «روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها» صبح و عصر امروز یکشنبه 26 دی 1400، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و با حضور پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران به‌عنوان دبیر علمی برگزار شد، متخصصان رشتۀ ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را، به‌ویژه در خصوص شرایط حاکم بر روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دلیل توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزۀ دیجیتال و اهتمام در پیاده‌سازی و اجرای آنها، شایستۀ دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

ایرانسل همچنین، تندیس «جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، در یک پیام ویدیویی به این مراسم، مهمترین وظیفۀ روابط‌عمومی‌ها در دوران پساکرونا را تقویت ارتباط بین افکار عمومی و سازمان‌ها برای تثبیت روندهای ارتباطی در این دوران دانست و بر لزوم آمادگی روابط‌عمومی‌ها برای مواجهه با این شرایط، با وجود تأثیرات دوران کرونا، تأکید کرد.

قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این مراسم با اشاره به پیش‌بینی تحول قابل‌توجه در صنعت گردشگری و رشد شدید تقاضا در دوران پساکرونا، نقش روابط‌عمومی‌ها در برقرار ارتباطات لازم و معرفی ظرفیت‌های گردشگری را در این زمینه تأثیرگذار برشمرد و گفت که روابط عمومی‌ها، پل ارتباطی مردم با نهادها هستند و می‌توانند انسجام درونی سازمان‌ها را نیز بالا ببرند.

هفدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، در مقطعی که جهان هنوز درگیر بیماری کووید-19 است و تجربه‌ای تاریخی را پشت سر می‌گذارد، تلاش کرد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی، به یک بیانیه و جمع‌بندی در خصوص احصای تغییرات و تأثیرات ناشی از آنها بر روابط‌عمومی در دورۀ پساکرونا دست یافته و دریابد که تأثیرات و تغییرات آتی روابط‌عمومی بر پایۀ کرونا چگونه خواهد بود و چه تأثیراتی را بر حرفۀ روابط‌عمومی خواهد داشت.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نشانی جدید پایگاه خبری «خریدار آنلاین»

بیمه‌نامه تضمین کیفیت ساختمان بیمه تجارت‌نو گارانتی مطمئن برای ساختمان

افزایش ساعت کاری شعبه‌های بانک دی در روزهای پایانی سال 1400

افزایش سقف دوره بازپرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری پست بانک ایران به 60 ماه

نمایندگان روابط عمومی بانک در استان‌ها تحول آفرین خواهند شد

پرداخت 419 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج بانک کارآفرین

مطالبات بیشتر از سقف شعبه پیگیری می شود

توسعه و بهبود کیفیت خدمات نوین

ویژگی شاخص بانک سینا خوش نامی و مشتری مداری است

گهرزمین نمونه موفق در زمینه مسوولیت های اجتماعی

سرمایه چادرملو بیش از 2 برابر شد

فولاد خراسان میزبان بازرگانان تاجیکستان و آسیای میانه

در زمینه اکتشافات معدنی بسیار عقب مانده ایم

همکاری ایرانسل و شرکت فولاد کاوه در اجرای پروژۀ تحول دیجیتال

نخستین جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

آغاز ساخت چهل و یکمین مدرسه بانک اقتصاد نوین

با استمرار ارائه انواع خدمات نوآورانه؛ پرداخت 170 هزار انواع وام در 670 روز

حضورتیم تکواندو بانوان بیمه تجارت‌نو در جام باشگاه‌های آسیا

بیمه سرمد در طرح پتروصاد، خدمات متمایزی برای پوشش ریسک پتروشیمی‌ها ارائه می‌کند

کارنامه درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پرداخت تسهیلات بدون ضامن

حضور محسن رضایی در غرفه بانک کارآفرین

با همت بانک پاسارگاد، پلدختر صاحب یک مدرسه جدید شد

پرداخت 46٠ فقره تسهیلات خُرد آسان در بانک دی

لزوم توجه و حمایت از هلدینگ‌های بزرگ

ضرورت جدیت بیشتر برای جذب منابع و پیگیری وصول مطالبات

کسب مدال ملی جشنواره مردم‌داری ایران توسط رئیس اداره‌کل روابط‌عمومی بانک سپه

آغاز فعالیت بانک سپه با برنامه تحول راهبردی از سال 1401

افتتاح مدرسه 9 کلاسه شهدای بانک ملی ایران در گواور گیلانغرب

اتصال بانک ملی ایران به سامانه تسویه الکترونیکی بانکی بورس کالا

9 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات به فعالان فناوری اطلاعات و استارتاپ ها تخصیص یافت

بازدید سرپرست بیمه سینا از روند بازسازی ساختمان وزرا

نشست هماهنگی معاونت فروش با شعب سراسر کشور برگزار شد

لزوم ثبات‌بخشی و تلاش مضاعف برای توسعه فعالیت‌ها

پرداخت خسارت بیش از 24 میلیارد ریالی توسط بیمه حافظ

طراحی و رونمایی از کیوسک خدمات مالی در شرکت تندرنور

کسب جایزه چهار ستاره تعالی سازمانی توسط بیمه دی

بیمه سرمد، مجوز افزایش سرمایه گرفت

سرمایه بیمه پارسیان افزایش یافت

کارنامه موفق شرکت‌های بیمه‌ای در پوشش ریسک‌های صنعت پتروشیمی

بازدید میدانی مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از حسن اجرای طرح تسهیلات بدون ضامن

حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش

حضور فعال بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

توسعه فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه فناوری های مالی

نرخ کارمزد خدمات بانکی منطقی نیست

بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از بانک کارآفرین

نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

بازدید مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک پارسیان

بانک رفاه کارگران حائز رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات بدون ضامن