آخرین مطالب

مدیرعامل بیمه نوین در شانزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین:

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است بانک و بیمه

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است

  بزرگنمایی:

هم‌زمان با سالروز تأسیس شرکت بیمه نوین، نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان و اعضای شبکه فروش شعبه مشهد با هدف تبین رویکردها، بررسی چالش‌ها، بازنگری فرآیندها و ارائه راه‌کارهای لازم برگزار شد و کیک شانزده سالگی این شرکت نیز توسط قدیمی‌ترین کارمند شعبه مشهد بریده شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، حسین کریمخان‌ زند؛ مدیرعامل این شرکت در میان اعضای شبکه فروش و کارکنان شعبه مشهد با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در شرکت‌های بیمه‌ای گفت: گسترش، توسعه و ارتقای خدمات بیمه‌ای در هر شرکتی از سوی نمایندگان و شبکه فروش آن امکان‌پذیر است.

وی در ادامه افزود: از نمایندگان به عنوان ستون اصلی هر شرکت بیمه یاد می‌شود چرا که حرفه نمایندگی بیمه شغلی ارزشمند و دارای جایگاه بالایی است که نقش آنها در اطمینان بخشی و ایجاد اعتماد عمومی به این صنعت در جامعه و توسعه خدمات بیمه  غیرقابل انکار است. همین نگاه ساختاری در فرهنگ است که نمایندگی بیمه را به یک شغل بلند مدت که نباید بینشی کوتاه مدت نسبت به آن داشت، تبدیل کرده است.

کریمخان‌ زند همچنین با بیان اهمیت تعامل و همفکری سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش شرکت گفت: همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش بیمه نوین یک نیاز اساسی و حیاتی در دست یابی به اهداف توسعه‌ای در شرکت است. نیاز دیگر برخورداری از آموزش‌های نوین بر اساس جدیدترین مباحث روز دنیا در صنعت بیمه، به عنوان یکی از ارکان اصلی در تقویت نیروی انسانی در هر دو حوزه است که خوشبختانه زیرساخت‌های پیاده سازی آن مهیا شده و در حال اجراست.

نائب رئیس هیأت مدیره بیمه نوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود درخصوص عملکرد شعبه مشهد تصریح کرد: امروز شرکت بیمه نوین در شهر مشهد جایگاه قابل قبول و شناخته شده‌ای دارد و به مراکز مهم صنعتی، تجاری و اقتصادی این شهر خدمات بیمه‌ای ارائه می‌کند که این امر نتیجه تلاش کارکنان و تمامی اعضای شبکه فروش در ارائه خدمات با کیفیت بیمه ای به بیمه‌گذاران در این شهر است.

وی با تأکید بر اهمیت بهسازی فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در شرکت خاطرنشان کرد: یکی از اولین اقداماتی که در سال‌های اخیر در بیمه نوین با جدیت پیگیری شد، ساماندهی خسارت‌ها و بازنگری در فرآیندهای اجرایی شرکت بود که امروز نتیجه آن تسهیل در تمام امور خدماتی و پرداخت خسارت در شرکت است که علاوه بر افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان به ارتقای سطح اعتماد مشتریان منجر شده است.

مدیرعامل بیمه نوین با بیان آنکه یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه نوین ایجاد بینش مشتری محوری است، گفت: در شرکت بیمه نوین یکی از استراتژی‌های اصلی، ایجاد فرهنگ‌سازی در شبکه فروش و کارکنان در راستای ارائه و طراحی سیستم خدمات بیمه‌ای منطبق با نیاز روز مشتری و بیمه‌گذاران در لحظه صدور و پرداخت خسارت است. این اعتقاد که تعامل کارکنان بیمه نوین با بیمه‌گذاران باید مبتنی بر چارچوب استاندارد برمبنای ارتباطی برخواسته از احترام و خدمت‌رسانی مطلوب باشد یکی دیگر از بینش‌های اصلی در بیمه نوین است که در واقع با رعایت این اصول است که می‌توان به ایجاد سیستم مدیریت مشتریان مبتنی بر خلق ارزش پایدار امیدوار بود.

حسین کریمخان‌ زند همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد سامانه پرداخت خسارت اتومبیل به صورت آنلاین خبر داد و گفت: اکنون خسارت‌های اتومبیل در بیمه نوین با فراهم ساختن زیرساخت‌هایی در برخی مناطق به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مشتری پرداخت می‌شود و در نظر داریم که گستره این خدمت به تمامی نقاط کشور تسری یابد.

گفتنی است، در بخش‌­های دیگری از این نشست، رئیس شعبه مشهد، مدیر امورشعب، نمایندگان و کارگزاران و نمایندگان موفق بیمه نوین نیز به ارائه تجربیات خود و بیان برخی راه‌کارهای اجرایی در راستای ارتقای عملکرد شرکت پرداختند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

درخشش بانوان بیمه تجارت‌نو در همایش مدیریت ریسک و بیمه

آموزش‌های مستمر بیمه تجارت‌نو برای بهبود عملکرد مستمر

همراه اول عنوان روابط‌عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

افزایش حداقل مبلغ ساتنا به 500 میلیون ریال و حداکثر مبلغ پایا به یک میلیارد ریال

فرایند صدور و پرداخت خسارت بیمه نامه جان دانا همه آنلاین است

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

موفقیت بیمه میهن در گروه انسجام هیئت مدیره و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است

رشد 68 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته

سامانه #720* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

دیدار نایب رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی با خانواده شاهد بانک

شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقاء بانک شهر در شبکه بانکی هستیم

روابط عمومی ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف بخش صنعت و معدن کشور دارند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت گلستان بازدید کرد

حمایت سه و نیم برابری بانک صادرات ایران از یار مهربان

طی ٩ ماه بالغ بر ١٨٣ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند

اهدای 100 دستگاه تبلت توسط بانک ملی ایران به دانش آموزان استان زنجان

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان کرمان

رأی مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بانک سامان

سوئیس، پشتیبان 100 درصدی بیمه تعاون

حضور پررنگ بانک سپه در توسعه استان هرمزگان

افزایش بیش از 800 درصدی سرمایه بانک رفاه کارگران ثبت شد

رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز 54 درصد گذشت

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب العلاج در بانک توسعه تعاون افزایش یافت

مسئولیت پذیری بانک پاسارگاد در توسعه فرهنگ و آموزش

افتتاح پالایشگاه نفت فوق‌سنگین «پاسارگاد» قشم با حضور رئیس جمهور

گام بلند بانک پارسیان برای محرومیت‌زدایی در استان خوزستان

انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران

حمایت بانک صادرات ایران از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

پرداخت 99 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های اقتصادی خراسان رضوی

بازآفرینی تولید و اشتغال در ذوب‌آهن سپهر شرق

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است

هوشمندی بیمه تجارت‌نو در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی

تاکید بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به جامعه‌ی معزز ایثارگری در نشست هم اندیشی بیمه دی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح

حضور شرکت بیمه دی در رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه

رونمایی از طرح‌های کارت هدیه جدید بانک دی

راه حل بانک آینده برای همه مشترکان تلفن همراه

اعلام جزئیات تغییرات دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا در بانک اقتصادنوین

افزایش انتقال وجه به واسطه «ساتنا» و «پایا» از امروز ​

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد

کمک به توسعه کلانشهرها را در چارچوب قوانین و مقررات ادامه می دهیم

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش

رونمایی از سه محصول بانک ملی ایران در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

دکتر فرزین خواستار شتاب بخشی در جذب منابع جدید بانک شد

اعطای 925 میلیارد ریال تسهیلات و تعهد تامین مالی برای شرکت های دانش بنیان استان یزد

امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه بانک پست بانک ایران به زودی فراهم می شود

86 هزار زوج ایرانی در سال 1400 از بانک تجارت وام ازدواج گرفتند

هدایت منابع بانکها در مسیر هدفمند

در پرداخت های تسهیلاتی این بانک، شاهد افزایش 79 درصدی هستیم

تکمیل ظرفیت بزرگترین مجتمع آلومینیوم کشور با مشارکت بانک صادرات ایران