آخرین مطالب

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی بانک و بیمه

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی

  بزرگنمایی:

بر اساس بررسی های صورت گرفته رسانه ای، بیمه تعاون به عنوان رضایت بخش ترین شرکت بیمه ای در میزان خسارت دریافتی انتخاب شد.
به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، پایگاه خبری رُکنا در گزارشی به بررسی سریع ترین و بهترین شرکت های بیمه ای برای پرداخت خسارت توجه کرده و برای آن مطلبی تهیه کرده است.
در این گزارش و بنا بر بررسی های صورت گرفته شده تصریح شده که «سطح رضایت کاربران بیمه از مبلغ خسارت دریافتی در سال گذشته، معادل 3/388 از 5 بوده است. این درصدِ پایین، نشان‌دهنده آن است که با وجود اهمیت رضایت مالی نسبت به دیگر فاکتورها، بسیاری از شرکت‌های بیمه رفتاری غیرمنصفانه در این باره دارند».
همچنین این گزارش به این نتیجه رسیده است که کاربران «اگر به‌دنبال خرید بیمه شخص ثالث یا بیمه‌های حوادث طبیعی هستند، بیمه تعاون با بیش از 31 مرکز پرداخت خسارت و 701 نمایندگی در سراسر کشور، صدرنشین جدول رضایت‌بخش‌ترین بیمه‌ها در زمینه پرداخت خسارت است».
در ادامه این گزارش، شرکت بیمه پاسارگاد در گزینه «ارزیابی خسارت سیار»، بیمه آسیا در گزینه «تجربه سهولت پرداخت خسارت»، بیمه ایران در گزینه «کیفیت بالا در ارتباط با مشتری» و بیمه ملت در گزینه «بالاترین سطح توانگری مالی در پرداخت خسارات» به عنوان رتبه داران مطلوب معرفی شده اند.

شایان ذکر است که مدیرعامل بیمه تعاون نیز در آخرین مصاحبه خود به مزیت رقابتی این شرکت به عنوان «سرعت پرداخت خسارت» و دستیابی به «بالاترین میزان رضایت بیمه گذاران در صنعت بیمه» اشاره کرده بود.
یونس مظلومی همچنین همواره بر «ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون» تأکید داشته و بر این اساس «مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان» را راه اندازی کرده و «این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد».
قابل توجه است که بر اساس اطلاعات دریافتی از «شکایات علیه شرکت بیمه تعاون در سال 1399» که در سامانه بیمه مرکزی ثبت شده است، شرکت بیمه تعاون در سال 1399 به طور متوسط ظرف «یک روز» به شکایات واصله رسیدگی و نتیجه آن را اعلام کرده است و بر این اساس در وضعیت «بسیار مطلوب» قرار گرفته است.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

درخشش بانوان بیمه تجارت‌نو در همایش مدیریت ریسک و بیمه

آموزش‌های مستمر بیمه تجارت‌نو برای بهبود عملکرد مستمر

همراه اول عنوان روابط‌عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

افزایش حداقل مبلغ ساتنا به 500 میلیون ریال و حداکثر مبلغ پایا به یک میلیارد ریال

فرایند صدور و پرداخت خسارت بیمه نامه جان دانا همه آنلاین است

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

موفقیت بیمه میهن در گروه انسجام هیئت مدیره و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است

رشد 68 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته

سامانه #720* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

دیدار نایب رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی با خانواده شاهد بانک

شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقاء بانک شهر در شبکه بانکی هستیم

روابط عمومی ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف بخش صنعت و معدن کشور دارند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت گلستان بازدید کرد

حمایت سه و نیم برابری بانک صادرات ایران از یار مهربان

طی ٩ ماه بالغ بر ١٨٣ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند

اهدای 100 دستگاه تبلت توسط بانک ملی ایران به دانش آموزان استان زنجان

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان کرمان

رأی مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بانک سامان

سوئیس، پشتیبان 100 درصدی بیمه تعاون

حضور پررنگ بانک سپه در توسعه استان هرمزگان

افزایش بیش از 800 درصدی سرمایه بانک رفاه کارگران ثبت شد

رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز 54 درصد گذشت

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب العلاج در بانک توسعه تعاون افزایش یافت

مسئولیت پذیری بانک پاسارگاد در توسعه فرهنگ و آموزش

افتتاح پالایشگاه نفت فوق‌سنگین «پاسارگاد» قشم با حضور رئیس جمهور

گام بلند بانک پارسیان برای محرومیت‌زدایی در استان خوزستان

انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران

حمایت بانک صادرات ایران از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

پرداخت 99 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های اقتصادی خراسان رضوی

بازآفرینی تولید و اشتغال در ذوب‌آهن سپهر شرق

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است

هوشمندی بیمه تجارت‌نو در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی

تاکید بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به جامعه‌ی معزز ایثارگری در نشست هم اندیشی بیمه دی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح

حضور شرکت بیمه دی در رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه

رونمایی از طرح‌های کارت هدیه جدید بانک دی

راه حل بانک آینده برای همه مشترکان تلفن همراه

اعلام جزئیات تغییرات دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا در بانک اقتصادنوین

افزایش انتقال وجه به واسطه «ساتنا» و «پایا» از امروز ​

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد

کمک به توسعه کلانشهرها را در چارچوب قوانین و مقررات ادامه می دهیم

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش

رونمایی از سه محصول بانک ملی ایران در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

دکتر فرزین خواستار شتاب بخشی در جذب منابع جدید بانک شد

اعطای 925 میلیارد ریال تسهیلات و تعهد تامین مالی برای شرکت های دانش بنیان استان یزد

امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه بانک پست بانک ایران به زودی فراهم می شود

86 هزار زوج ایرانی در سال 1400 از بانک تجارت وام ازدواج گرفتند

هدایت منابع بانکها در مسیر هدفمند

در پرداخت های تسهیلاتی این بانک، شاهد افزایش 79 درصدی هستیم

تکمیل ظرفیت بزرگترین مجتمع آلومینیوم کشور با مشارکت بانک صادرات ایران