آخرین مطالب

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی مطرح کرد:

برای ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی، ایجاد تغییر ضروری است و در مسیر تحول از نقد و مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم بانک و بیمه

برای ایجاد تحول در سازمان تأمین اجتماعی، ایجاد تغییر ضروری است و در مسیر تحول از نقد و مطالبه‌گری استقبال می‌کنیم

  بزرگنمایی:

دکتر سید میرهاشم موسوی: "برای ایجاد تحول باید ناکافی بودن وضع موجود و ضرورت تغییر را بپذیریم. اولین و مهمترین گام تغییر، تغییر از خود است در این مسیر نباید از نقد و مطالبه نگرانی داشت بلکه باید به استقبال آن رفت."

به گزارش خریدار به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید میرهاشم موسوی در جلسه شورای معاونین سازمان تأمین اجتماعی که با دستور کار بررسی شرایط و چالش‌های حوزه بیمه‌ای این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: "تحول، عدالت و اعتماد، اصول اصلی و مبنایی فعالیت ماست و همه کارها را بر محور این اصول پیش می‌بریم. اعتماد با رضایتمندی گره خورده و تمام فعالیت‌های سازمان باید در نسبت با این سه مفهوم تعریف و ارزیابی شود. برای تحقق این شرایط و ایجاد تحول در سازمان، ایجاد تغییر ضروری است و نباید به وضعیت موجود اکتفا کرد. تحول گاهی مستلزم تغییر در نیروی انسانی و گاهی مستلزم تغییر رویه‌ها و ساختارها و تعاملات است. اولین و مهمترین گام تغییر، تغییر از خود است در این مسیر نباید از نقد و مطالبه نگرانی داشت بلکه باید به استقبال آن رفت."

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به وجود برخی مشکلات در موضوع الکترونیک کردن خدمات این سازمان، گفت: "در مسیر تغییرات، اصلاحاتی قابل انجام است که با سرعت بالا و هزینه اندک، باعث حل مشکلات مردم و بهبود سطح رضایت می‌شود. برای مثال یکپارچه کردن سیستم‌های خدمات از اولویت‌های فوری سازمان تأمین اجتماعی است که اصلاح آن می‌تواند منجر به افزایش سطح رضایتمندی از سازمان شود."

همچنین دکتر موسوی بخشی از نارضایتی‌ها را ناشی از وجود اشکال در فرآیندها دانسته و گفت: "براساس قوانین بالادستی، تأمین اجتماعی حقی همگانی است و ما موظفیم، حقوق مردم را به آنان یادآوری و حتی آموزش دهیم. وجود برخی ابهامات و پیچیدگی‌ها باعث شده تا مردم حقوق خود را در قبال سازمان تأمین اجتماعی به طور کامل نشناسند."

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر وظیفه ذاتی سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر صیانت از حقوق ذی‌نفعان افزود: "اصلاح برخی رویه‌ها در جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم، مورد تأکید ماست. گزارش‌هایی که به ما رسیده نشان می‌دهد در مواردی حقوق افراد تضییع شده که یک مورد از آن نیز قابل قبول نیست."

دکتر موسوی در پایان به ضرورت استفاده از نظارت مردمی اشاره کرد و گفت: "همانگونه که مقام معظم رهبری تأکید دارند؛ باید از نظارت مردمی استفاده کنیم. استفاده از ظرفیت نظارت مردمی برای افزایش رضایتمندی مؤثر است و باید مورد توجه قرار گیرد. تعامل آحاد مردم با سازمان تأمین اجتماعی، فرصتی است تا ایرادات و نقاط ضعف و قوت سازمان را به درستی بشناسیم."


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

درخشش بانوان بیمه تجارت‌نو در همایش مدیریت ریسک و بیمه

آموزش‌های مستمر بیمه تجارت‌نو برای بهبود عملکرد مستمر

همراه اول عنوان روابط‌عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

افزایش حداقل مبلغ ساتنا به 500 میلیون ریال و حداکثر مبلغ پایا به یک میلیارد ریال

فرایند صدور و پرداخت خسارت بیمه نامه جان دانا همه آنلاین است

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

موفقیت بیمه میهن در گروه انسجام هیئت مدیره و حمایت از مدیریت ارشد اجرایی است

رشد 68 درصدی تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی نسبت به سال گذشته

سامانه #720* بانک پاسارگاد یک میان‌بر شگفت‌انگیز؛ نقش USSD‌ها در عصر دیجیتال

دیدار نایب رئیس هیات مدیره و معاون منابع انسانی با خانواده شاهد بانک

شاهد عزم و همتی جدی برای پیشرفت و ارتقاء بانک شهر در شبکه بانکی هستیم

روابط عمومی ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف بخش صنعت و معدن کشور دارند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شرکت گلستان بازدید کرد

حمایت سه و نیم برابری بانک صادرات ایران از یار مهربان

طی ٩ ماه بالغ بر ١٨٣ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند

اهدای 100 دستگاه تبلت توسط بانک ملی ایران به دانش آموزان استان زنجان

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان کرمان

رأی مثبت سهامداران به افزایش سرمایه بانک سامان

سوئیس، پشتیبان 100 درصدی بیمه تعاون

حضور پررنگ بانک سپه در توسعه استان هرمزگان

افزایش بیش از 800 درصدی سرمایه بانک رفاه کارگران ثبت شد

رشد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز 54 درصد گذشت

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بیماران صعب العلاج در بانک توسعه تعاون افزایش یافت

مسئولیت پذیری بانک پاسارگاد در توسعه فرهنگ و آموزش

افتتاح پالایشگاه نفت فوق‌سنگین «پاسارگاد» قشم با حضور رئیس جمهور

گام بلند بانک پارسیان برای محرومیت‌زدایی در استان خوزستان

انتخاب عضو هیات مدیره بانک ملت به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران

حمایت بانک صادرات ایران از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

پرداخت 99 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران به بخش های اقتصادی خراسان رضوی

بازآفرینی تولید و اشتغال در ذوب‌آهن سپهر شرق

تحقق اهداف در سایه همفکری و تعامل سازنده بین کارکنان و اعضای شبکه فروش امکان پذیر است

هوشمندی بیمه تجارت‌نو در استفاده از شرکت‌های دانش بنیان

تعاون؛ رضایت‌بخش‌ترین در میزان خسارت دریافتی

تاکید بر ارتقای کیفیت خدمت رسانی به جامعه‌ی معزز ایثارگری در نشست هم اندیشی بیمه دی و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح

حضور شرکت بیمه دی در رویداد تبادل فناوری در صنعت بیمه

رونمایی از طرح‌های کارت هدیه جدید بانک دی

راه حل بانک آینده برای همه مشترکان تلفن همراه

اعلام جزئیات تغییرات دستور پرداخت‌های ساتنا و پایا در بانک اقتصادنوین

افزایش انتقال وجه به واسطه «ساتنا» و «پایا» از امروز ​

مدیر آموزش بانک کارآفرین منصوب شد

کمک به توسعه کلانشهرها را در چارچوب قوانین و مقررات ادامه می دهیم

حضور فعال موسسه اعتباری ملل در نمایشگاه تراکنش

رونمایی از سه محصول بانک ملی ایران در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران

دکتر فرزین خواستار شتاب بخشی در جذب منابع جدید بانک شد

اعطای 925 میلیارد ریال تسهیلات و تعهد تامین مالی برای شرکت های دانش بنیان استان یزد

امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه بانک پست بانک ایران به زودی فراهم می شود

86 هزار زوج ایرانی در سال 1400 از بانک تجارت وام ازدواج گرفتند

هدایت منابع بانکها در مسیر هدفمند

در پرداخت های تسهیلاتی این بانک، شاهد افزایش 79 درصدی هستیم

تکمیل ظرفیت بزرگترین مجتمع آلومینیوم کشور با مشارکت بانک صادرات ایران