آخرین مطالب

همزمان با دهه مبارک فجرآغاز شد:

اجرای طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خودرو

اجرای طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

  بزرگنمایی:

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو( ایساکو) ازابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» رابا هدف اعتماد سازی دوسویه در نمایندگی‌های مجاز این خودرو ساز را آغاز کرد.

به گزارش خریداربه نقل از ایکو پرس ، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و درراستای همیاری نمایندگی‌ها واعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.

در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت. 


دراین طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.


برمبنای این گزارش،‌ کارشناسان مستقر موظفند، درصورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، دراسرع وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند.


همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس ازاستقرار درنمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است،ابلاغ خواهندکردتا فرآیندمذکوربه سرعت بهینه‌سازی شده و امورمشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رسیدگی شود.


گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجوددر فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

«ملی شو 3» را آنلاین ببینید

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

بخشودگی صد درصدی جرایم

با کسب دو عنوان نخست در میان ١٠٠ شرکت برتر ایرانی حاصل شد؛ بیمه دی در صدر موسسات بیمه ای

انتخاب دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن به عنوان عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران

انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده

یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده

دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود

ایجاد رونق در بازار مالی و ثبات در بازار پول با اجرای عملیات بازار باز

رشد 61 درصدی اعطای تسهیلات به صنعتگران

بررسی وضعیت دکلهای مخابراتی شهر تهران با سخنرانی نماینده همراه اول

فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام در بانک انصار

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

اعلام آمادگی وزارت صمت برای تامین اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده

کمکت را به سر منزل مقصود برسان!

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه سرمد

وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

ذوب‌آهن‌اصفهان، صیانت از محیط ‌زیست را به عنوان یکی از اهداف کلیدی انتخاب کرده است

شهر آیلند یک شهر توریستی و اقتصادی است

نشست شورای مشاوران امور ایثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی

تغییر نگرش در زمینه سودآوری ضرورت گروه مالی دی است

ظرفیت‌ها و کارکردهای طرح «طراوت» بانک صادرات ایران در جمع فعالان صنعت فولاد کشور تشریح شد

با تلاش های حوزه حقوقی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اعلام شماره حساب توسط بانک توسعه تعاون جهت کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

تبیین الزامات شرایط کنونی بانک توسط مدیرعامل