آخرین مطالب

همزمان با دهه مبارک فجرآغاز شد:

اجرای طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو خودرو

اجرای طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

  بزرگنمایی:

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو( ایساکو) ازابتدای بهمن ماه سال جاری طرح «همراه با مشتریان» رابا هدف اعتماد سازی دوسویه در نمایندگی‌های مجاز این خودرو ساز را آغاز کرد.

به گزارش خریداربه نقل از ایکو پرس ، این شرکت به منظور افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و درراستای همیاری نمایندگی‌ها واعتمادسازی دوسویه، با هدف استخراج عارضه‌ سیستم‌های عملیاتی، اصلاح زیرساخت‌ها و بازنگری فرآیندها، طرح فوق را اجرایی کرد.

در طرح مذکور، تیمی از کارشناسان خبره دفاتر منطقه‌ای با حضور در نمایندگی‌های منتخب، به عنوان تسهیل‌گر امور مشتریان حضور یافته و  ضمن ارتباط مستقیم با مشتریان به مشاهده فرآیند ارائه خدمات در نمایندگی‌ها می‌پردازند. این کارشناسان ضمن همراهی با مشتریان و نمایندگی‌ها به بررسی مشکلات موجود در فرآیند پذیرش تا ترخیص و تامین قطعه خواهند پرداخت. 


دراین طرح که از آن به عنوان «طرح استقرار» نیز یاد شده است،‌ کارشناسان مستقر دفاتر در نمایندگی‌ها، با رویکرد یاری‌رسانی به نمایندگی‌ برای ارائه خدمات با کیفیت بالاتر و تسهیل امور مشتریان هر هفته در یک واحد تعمیرگاهی، حضور خواهند یافت.


برمبنای این گزارش،‌ کارشناسان مستقر موظفند، درصورت مشاهده موارد خاص در ارائه خدمات، دراسرع وقت، دستور صدور انجام فوری کار را از مسئول مربوطه در شرکت ایساکو دریافت کرده و آن را در نمایندگی اجرایی کنند.


همچنین این کارشناسان حداکثر دو روز پس ازاستقرار درنمایندگی‌ها، موارد مطرح شده مشتریان را به همراه عارضه‌های مهم و کلیدی شناسایی شده به کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است،ابلاغ خواهندکردتا فرآیندمذکوربه سرعت بهینه‌سازی شده و امورمشتریان در نمایندگی‌ها به سرعت رسیدگی شود.


گفتنی است اجرای این طرح همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و با توجه به افزایش ترافیک کاری نمایندگی‌ها در پایان سال و نزدیک شدن به سفرهای نوروزی هموطنان، در بهمن ماه سال جاری آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود با نظارت و همراهی کارشناسان مستقر، عارضه‌ها و ایرادهای احتمالی موجوددر فرآیند ارائه خدمات پس از فروش به سرعت برطرف شده و رضایت مشتریان به میزان قابل توجهی افزایش یابد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

استقرار مدیریت حاکمیت شرکتی در بانک توسعه تعاون

ارائه خدمت «فروش سهام عدالت» برای مشتریان بانک کشاورزی

کاهش NPL بانک ملی ایران به 6 درصد

اعلام چگونگی ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک ملی ایران

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن شهری و روستایی

چارچوب هدف‌گذاری تورم

پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان

پیش به سوی بانکداری دیجیتال در بانک مسکن

کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود

سقف انتقال وجوه در بانک توسعه تعاون به حالت قبل بازگشت

معدن در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی

دستورالعمل صدور بیمه نامه ارزی توسط مؤسسات بیمه

مدیر اجرایی "ایشین ری"طی نامه ای به رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد

بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور

بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی

تغییر سقف انتقال وجه و برداشت از خودپردازها

ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

بدون نیاز حضوری به بانک سینا؛ اینترنت بانک و همراه بانک خود را فعال کنید

ثبت سفارش فروش سهام عدالت بصورت غیر حضوری در بانک ملی ایران

​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد

چهار مدیر جدید بانک صادرات ایران منصوب شدند

وضعیت امروز بازارها سخت تر از تابستان 97 نیست

پایان تیرماه سال جاری؛ آخرین فرصت ایفای تعهدات ارزی صادارتی سال 1398

بازگشت سقف تراکنش های بانکی به حالت عادی

اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند

اولویت تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی در سال 99

دلایل موفقیت شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن

تسهیلات مناسب بانک صادرات برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

واگذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال 98

عملیات تست و راه‌اندازی کارخانه بازیابی هماتیت

افزایش تولید و صادرات فولاد در سال99

«جهش تولید»، «رونق صادرات و مدیریت واردات»، «تنظیم بازار» و «داخلی‎‌سازی»، راهبردهای 4گانه وزارت صمت

پارکینگ ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند

نقش مهم رسانه ها، فرهنگ سازی برای افزایش تولید است

عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 98

1500 روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

خودکفایی در اشتغال بیش از 36 هزار نفر با تسهیلات بانک ملی ایران

مانعی برای تحقق سود در بانک صادرات ایران نمی‌بینم

مسیر سرمایه‌گذاری مطمئن بورسی با تخفیف 30 درصدی

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 شد

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

افزایش بازده کیفی فولادهای ویژۀ انتقال نفت و گازترش به 90 درصد

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دوربین های نواحی مختلف فولاد مبارکه

کیفیت و سرعت شاخصهای مهم اجرای پروژۀ نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه

مرگ سازمانها با عدم بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین ارتباطات

الزامات اجرای سند توسعه فرهنگ بیمه

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

کارکنان اداره امور شعب استان فارس به پویش "کمک مومنانه" پیوستند