آخرین مطالب

توسط مدیرعامل بانک انصار صورت گرفت

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان بانک و بیمه

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان

  بزرگنمایی:

آیین رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان بانک انصار با حضور مهدی رضایی مدیرعامل و محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.
به گزارش خریدار به نقل ازاداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در این مراسم مهدی رضایی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله وامام جعفر صادق علیه السلام، راه اندازی وایجاد این مرکز را گامی مهم درعرصه فناوری اطلاعات بانک انصار دانست.
رضایی با قدردانی از سرپرست، مسئولین و کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تقویت این بخش را راهبرد کلیدی تشکیل بانک دانست و اظهار داشت: این راهبرد موجب تمایز بانک انصار از دیگر بانک ها و مزیت رقابتی آن در ارایه خدمات نوین و روزآمده شده است.
وی با اشاره به توان بخش فناوری اطلاعات  به عنوان یک واحد درآمدزا و مزیت آفرین درشبکه بانکی کشور و انصار افزود: ضرورت پیشتازی، پرچم دار بودن، پیش بینی و ارایه خدمات منحصر به فرد و حتی جلوتر از نیاز روز مشتریان؛  با بازسازی و تکمیل مستمر این بخش همراه  با ارتقای و توانمند سازی سرمایه های انسانی امکان پذیر است.    
محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیز در این آیین هدف از ایجاد این مرکز را یکپارچه سازی مانیتورینگ خدمات نوین و الکترونیک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارایه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتریان به این مرکز، کارشناسان بانک می توانند در هرلحظه فعالیت‌های الکترونیک، تراکنش تمامی پایانه های الکترونیک نظیر ATM وPOS را به صورت یکپارچه و دقیق مانیتور کرده و گزارش آن را به مدیران ارشد ارایه دهند.
متولی ادامه داد:این مرکز برای پشتیبانی آنلاین تمامی واحدها و به ویژه بانکداری دیجیتال، مرکز داده و امنیت، صدور کارت وپشتیبانی 24 ساعته آن و مانیتورینگ عابربانک ها راه اندازی شده است که باعث سهولت پاسخگویی و پیگیری درخواست های مشتریان، هماهنگی معاونت های بانک با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و پاسخگویی به مشتریان در ساعات غیراداری وافزایش سطح کیفیت ارایه سرویس ها، خواهد شد.
وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز مانیتورینگ بانک انصار موجب صرفه جویی در هزینه و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان می شود، تصریح کرد: کاهش هزینه های نگهداری سرویس های بانکی، رفع مشکلات فنی در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفنی همزمان تعدادبیشتر از مشتریان در یک زمان و پیگیری مشکلات توسط 40 نفر کارشناس به صورت شیفتی از دیگر مزایای این مرکز است.
گفتنی است مرکز امداد مشتریان و پایش حوادث  از دیگر بخش های حیاتی این مرکز است که نقش موثری در حفظ وصیانت از اعتبار بانک وافزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
در این مراسم مسئولین اداره های مرکز داده وامنیت، بانکداری دیجیتال، پرداخت های الکترونیک ، وجمعی از کارشناسان این معاونت نیز حضور داشتند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

امکان احراز هویت الکترونیکی سجام در سامانه «کیلید» بانک آینده

انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

​رشد چمشگیر سود خالص مجتمع فولاد خراسان

تلاش می کنیم برنامه های ذوب آهن اصفهان محقق شود

برگزاری اولین جلسه کمیته معدن تاصیکو و شرکت های تابعه در سال 1400

تداوم پشتیبانی فولاد مبارکه از تولیدکنندگان پایین دستی صنعت فولاد در سال 1400

تختال عرض 2 متر، محصولی 100 درصد ایرانی با کیفیتی مشابه محصولات خارجی

ورود مجتمع فولاد غدیر نی ریز به بورس تا شهریور 1400

هنر برنامه‌ریزی در خدمت تحول سایپا

افزایش سرمایه 400 درصدی پارس خودرو

ثبت رکوردهای جدید در تولید قالب

به خودروسازان سخت می‌گیریم

برنامه تولید 50 هزار دستگاه تارا در سال 1400

تولید 108 هزار دستگاه خودرو در سال 1400

محصولات پر ستاره ایران‌خودرو در راه بازار

مشارکت همراه اول در پروژه‌های جهادی عمرانی در سال مانع زدایی ها

مناطق آزاد مشمول پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شدند

شفاف سازی اقتصادی با اجرای قانون پایانه های فروشگاهی

افزایش 224.2 درصدی صدور گواهی امضای الکترونیکی و 150.8 درصدی نماد اعتماد الکترونیکی در سال 99

رشد دسته‌جمعی مجوزهای معدنی در سال 99

هدیه‌ی "خیریه نیک گامان جمشید" در پویش ضیافت همدلی

پرداخت بیش از 25 هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های مولد

10 اولویت بانک کارآفرین در سال 1400

دیدار رئیس اداره بانکداری شرکتی بانک ایران زمین با مدیران امور شعب استان البرز

بانک رفاه کارگران به بازنشستگان تسهیلات مسکن پرداخت می کند

لزوم بهره مندی همکاران از ظرفیت قطب بزرگ صنعتی کشور

گزارش معاملات مربوط به عملیات بازار باز

طرح ویژه بانک سامان برای حمایت از صنایع بسته‌بندی کشور

QR Code، جایگزین رسید کاغذی در خودگردان های بانک ملی ایران

برندگان «همراهی٢» صاپ یک میلیارد ریال جایزه گرفتند

اهدای جوایز برندگان قرعه کشی نرم افزار فام موسسه ملل

این بانک در تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" همگام با سیاستهای کلان کشور عمل می کند

وزارت اقتصاد با اجرای برنامه های منسجم در پنج حوزه، برای بهبود محیط کسب و کار در سال 1399 تلاش کرده است

ماه مبارک رمضان لغایت سالروز تاسیس بیمه رازی

مشتری مداری از اولویت‌های اصلی شرکت‌ بیمه تجارت‌نو

ایران معین در آستانه ورود به باشگاه 1000 میلیاردی های صنعت بیمه

دکتر مصطفوی مدیرعامل بیمه میهن به اتقاق معاون مالی، اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی و مدیر امور شعب امروز از شعبه غرب تهران بازدید کردند.

توسعه همکاری‌های صنعتی، معدنی و سرمایه‌گذاری ایران و صربستان

ایران میزبان نمایشگاه تخصصی اوراسیا

حضور ایران در سه رویداد نمایشگاهی بین المللی

تبیین شاخص های کلان تولید از سوی معاون امور صنایع

اعزام رایزنان بازرگانی به 5 کشور هدف صادراتی

هشتمین جشنواره روابط عمومی در روز ارتباطات برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد

بانکها به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند

به‌روزرسانی فهرست دریافت‌کنندگان ارز نیمایی و دولتی

پایداری شبکۀ ایرانسل در «بندر گناوه» با وجود وقوع زلزله

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده استان‌های بوشهر و فارس

ثبت نخستین رکورد تولید چادرملو در سال جدید

به فکر صادرات خودروی "تارا" باشید

افتتاح واحد خردایش 2 گل‌گهر توسط رئیس‌جمهور