آخرین مطالب

توسط مدیرعامل بانک انصار صورت گرفت

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان بانک و بیمه

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان

  بزرگنمایی:

آیین رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان بانک انصار با حضور مهدی رضایی مدیرعامل و محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ساختمان نارنجستان شماره سه برگزار شد.
به گزارش خریدار به نقل ازاداره کل روابط عمومی و تبلیغات، در این مراسم مهدی رضایی با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم صلوات الله علیه و آله وامام جعفر صادق علیه السلام، راه اندازی وایجاد این مرکز را گامی مهم درعرصه فناوری اطلاعات بانک انصار دانست.
رضایی با قدردانی از سرپرست، مسئولین و کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تقویت این بخش را راهبرد کلیدی تشکیل بانک دانست و اظهار داشت: این راهبرد موجب تمایز بانک انصار از دیگر بانک ها و مزیت رقابتی آن در ارایه خدمات نوین و روزآمده شده است.
وی با اشاره به توان بخش فناوری اطلاعات  به عنوان یک واحد درآمدزا و مزیت آفرین درشبکه بانکی کشور و انصار افزود: ضرورت پیشتازی، پرچم دار بودن، پیش بینی و ارایه خدمات منحصر به فرد و حتی جلوتر از نیاز روز مشتریان؛  با بازسازی و تکمیل مستمر این بخش همراه  با ارتقای و توانمند سازی سرمایه های انسانی امکان پذیر است.    
محمدمهدی متولی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات، نیز در این آیین هدف از ایجاد این مرکز را یکپارچه سازی مانیتورینگ خدمات نوین و الکترونیک بانک عنوان کرد و گفت: افزون بر گسترش نظارت بر ارایه خدمات و اتصال مرکز خدمات مشتریان به این مرکز، کارشناسان بانک می توانند در هرلحظه فعالیت‌های الکترونیک، تراکنش تمامی پایانه های الکترونیک نظیر ATM وPOS را به صورت یکپارچه و دقیق مانیتور کرده و گزارش آن را به مدیران ارشد ارایه دهند.
متولی ادامه داد:این مرکز برای پشتیبانی آنلاین تمامی واحدها و به ویژه بانکداری دیجیتال، مرکز داده و امنیت، صدور کارت وپشتیبانی 24 ساعته آن و مانیتورینگ عابربانک ها راه اندازی شده است که باعث سهولت پاسخگویی و پیگیری درخواست های مشتریان، هماهنگی معاونت های بانک با معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات و پاسخگویی به مشتریان در ساعات غیراداری وافزایش سطح کیفیت ارایه سرویس ها، خواهد شد.
وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز مانیتورینگ بانک انصار موجب صرفه جویی در هزینه و کاهش زمان پاسخگویی به مشتریان می شود، تصریح کرد: کاهش هزینه های نگهداری سرویس های بانکی، رفع مشکلات فنی در حداقل زمان، امکان ارتباط تلفنی همزمان تعدادبیشتر از مشتریان در یک زمان و پیگیری مشکلات توسط 40 نفر کارشناس به صورت شیفتی از دیگر مزایای این مرکز است.
گفتنی است مرکز امداد مشتریان و پایش حوادث  از دیگر بخش های حیاتی این مرکز است که نقش موثری در حفظ وصیانت از اعتبار بانک وافزایش رضایتمندی مشتریان دارد.
در این مراسم مسئولین اداره های مرکز داده وامنیت، بانکداری دیجیتال، پرداخت های الکترونیک ، وجمعی از کارشناسان این معاونت نیز حضور داشتند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

امکان دریافت غیرحضوری رمز عبور «همراه نوین» فراهم شد

افزایش سقف تامین مالی پروژه انتقال نیروی برق به ارمنستان توسط بانک توسعه صادرات

کارخانه تولید پودر میکرونیزه بنتونیت جاهد در خراسان جنوبی با تسهیلات بانک توسعه تعاون به بهره‌برداری می‌رسد

قدردانی بیماران و مسئولان از خدمات بیمارستان بانک ملی ایران در دوران شیوع ویروس کرونا

کسب 6 رتبه برتر توسط روابط عمومی بانک سپه در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات

پیام هیئت‌عامل شرکت بیمه معلم به مناسبت روز بیمه

پیام محسن پورکیانی مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت روز بیمه

بیمه‌های زندگی، حلقه‌ اتصال آسایش و آرامش

روز بیمه نماد انسجام اهالی صنعت بیمه و تجلیل از خادمان این صنعت است

انتصاب سرپرست مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی

40 درصد رشد در صدور حق بیمه طی هشت ماه نخست سال 99

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل آغاز شد

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

جهت توسعه‌ی زیرساخت فناوری HLA Typing، توافق‌نامه سرمایه‌گذاری هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد و شرکت پردیس‌ژن امضا شد

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان

قدردانی ویژه استاندار اردبیل و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از عملکرد بانک کشاورزی

افزایش سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا

قدردانی وزیر اقتصاد از دکترشیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به جهت کسب عنوان "برترین‌ بانک دولتی" درجشنواره شهید رجایی

نشان برتر برای بانک مسکن در جشنواره شهیدرجایی

ساخت مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای چالشیرین لردگان آغاز شد

پخش زنده مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک ایران زمین

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در استان یزد برای قطع زنجیره بیماری کرونا

دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره‌مند می‌شوند

ماه مهر و مهر بانک ملی ایران برای جوانان

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک دی با جمعی از فرزندان شاهد

برگزاری جشنواره بیمه های زندگی میلاد نور

انتخاب اعضای هیات مدیره بیمه دانا

جهش قابل توجه سود خالص بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری

تشکیل بازار متشکل بیمه‌ای جهشی بزرگ در صنعت بیمه به شمار می‌رود

برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور

رشد 10 درصدی تولید آند، 7 درصدی کاتد و 5 درصدی کنسانتره مس

گزارش معاملات مربوط به عملیات بازار باز

روزانه به طور متوسط 70 میلیون دلار در بازار متشکل ارزی عرضه شد

مشکل برنج های رسوبی، ترخیص درصدی کالا خارج از روال است

به منظور پیشگیری از کرونا سقف کارت به کارت بانک ایران زمین افزایش یافت

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین

افتتاح شعبه بانک ایران زمین در شهرستان ملایر

تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه

صادرکنندگان نقش مهمی در عبور کشور از شرایط تحریم دارند

رشد 57 درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفت ماهه اول سال 99

تامین مواد اولیه و افزایش صادرات با آزادسازی واردات در قبال صادرات و استفاده از ارز متقاضی

ابلاغ سیاست جدید واردات در مقابل صادرات توسط رییس جمهور

راه اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان

ایرانسل برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

فرزندان «براگور» با ایرانسل آنلاین شدند

برقراری پوشش های بیمه ای و توانمندسازی سربازان برای ورود به بازار کار توسط بیمه ایران

نسخه جدید اینترنت بانک نسل دوم (Pwa) بروزرسانی شد

معاون پشتیبانی مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر

منصرف شدن بی اچ پی از طرح توسعه 2.1 بیلیون دلاری معدن مس المپیک دَم

نیرو صنعت؛ یک شرکت EPC بومی در سطح رتبه یک کشور