آخرین مطالب

با تائید مؤسسه بین المللی SGS سوئیس

بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد بانک و بیمه

بانک دی موفق به کسب گواهینامه استاندارد ISO10004 شد

  بزرگنمایی:

در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018)  از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.در پی اقدامات روابط عمومی بانک دی در حوزه نظرسنجی، گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان (ISO 10004:2018)  از مؤسسه SGS سوئیس به این بانک اعطاء شد.
به گزارش خریدار به نقل ازاداره روابط عمومی و تبلیغات، بانک دی به واسطه استقرار فرآیندهای نظام مند و موثر برای پایش و سنجش رضایت مشتریان طی دو مرحله ممیزی توسط ارزیابان مؤسسه بین المللی SGS سوئیس و تایید انطباق فعالیت های صورت گرفته در زمینه سنجش رضایت مشتریان با الزامات استاندارد، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
این ممیزی که با هدف تائید پایبندی به الزامات استاندارد و پیاده سازی فرآیندهای مدون در جهت استانداردسازی مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان انجام شد، اقدامات صورت گرفته در زمینه تدوین و جاری سازی روش اجرایی و دستورالعمل های مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، دسته بندی مشتریان و تعریف انواع نظرسنجی به تفکیک مشتریان، تحلیل نتایج و تعریف پروژه های بهبود را مورد ارزیابی قرار داد که اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با همکاری اداره کل طرح و توسعه با احراز شرایط لازم، موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO10004;2018 شد.
بر اساس این گزارش، تدوین مستندات مرتبط در حوزه سنجش رضایت مشتریان، رویکرد فرآیندی در اندازه گیری و پایش رضایت مشتریان، روش شناسی صحیح و رعایت چهارچوب های علمی در طراحی پروژه های نظرسنجی و ارائه تحلیل های کاربردی از نتایج نظرسنجی مشتریان، ارزیابی ریسک های فرایند نظرسنجی از مشتریان و دسته بندی انواع نظرسنجی به تفکیک محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان از مهم ترین عوامل تایید صلاحیت بانک دی برای اعطای گواهینامه استاندارد بین‌المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان بوده است.
گفتنی است استاندارد ISO10004;2018 یک راهنمای عمومی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیند پایش و اندازه‌گیری رضایت مشتریان است که به سازمان ها کمک می کند تا با شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مشتریان و تعریف پروژه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گام بردارند.
اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی به عنوان متولی انجام نظرسنجی از ذینفعان، در چهار سال اخیر با انجام بیش از 30 نظرسنجی در حوزه‌های رضایتمندی مشتریان حقیقی شعب، مشتریان ارزشمند، تسهیلات‌گیرندگان، کاربران اینترنت‌بانک و پذیرندگان دستگاه‌های پوز در زمره بانک‌های پیشگام در حوزه نظرسنجی بوده است و در این زمینه موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « نظرسنجی » در طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه شده است.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل آغاز شد

قرارداد توسعه دانشگاه خاتم در ناحیه نوآوری پردیس منعقد شد

جهت توسعه‌ی زیرساخت فناوری HLA Typing، توافق‌نامه سرمایه‌گذاری هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد و شرکت پردیس‌ژن امضا شد

رونمایی از مرکز مانیتورینگ یکپارچه سرویس های بانکی وامداد مشتریان

قدردانی ویژه استاندار اردبیل و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس از عملکرد بانک کشاورزی

افزایش سقف مبلغ صدور کارت هدیه در بانک سینا

قدردانی وزیر اقتصاد از دکترشیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به جهت کسب عنوان "برترین‌ بانک دولتی" درجشنواره شهید رجایی

نشان برتر برای بانک مسکن در جشنواره شهیدرجایی

ساخت مدرسه بانک اقتصادنوین در روستای چالشیرین لردگان آغاز شد

پخش زنده مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بانک ایران زمین

تعطیلی شعب بانک ایران زمین در استان یزد برای قطع زنجیره بیماری کرونا

دانشجویان روزانه دکتری از تسهیلات بانک توسعه تعاون بهره‌مند می‌شوند

ماه مهر و مهر بانک ملی ایران برای جوانان

دیدار صمیمی مدیرعامل بانک دی با جمعی از فرزندان شاهد

برگزاری جشنواره بیمه های زندگی میلاد نور

انتخاب اعضای هیات مدیره بیمه دانا

جهش قابل توجه سود خالص بیمه نوین در شش ماه نخست سال جاری

تشکیل بازار متشکل بیمه‌ای جهشی بزرگ در صنعت بیمه به شمار می‌رود

برای نخستین بار در صنعت بیمه کشور

رشد 10 درصدی تولید آند، 7 درصدی کاتد و 5 درصدی کنسانتره مس

گزارش معاملات مربوط به عملیات بازار باز

روزانه به طور متوسط 70 میلیون دلار در بازار متشکل ارزی عرضه شد

مشکل برنج های رسوبی، ترخیص درصدی کالا خارج از روال است

به منظور پیشگیری از کرونا سقف کارت به کارت بانک ایران زمین افزایش یافت

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (نوبت دوم) بانک ایران زمین

افتتاح شعبه بانک ایران زمین در شهرستان ملایر

تحقق ٢٢هزار میلیارد ریال حاشیه سود عملیاتی بانک صادرات ایران در پایان مهرماه

صادرکنندگان نقش مهمی در عبور کشور از شرایط تحریم دارند

رشد 57 درصدی پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در هفت ماهه اول سال 99

تامین مواد اولیه و افزایش صادرات با آزادسازی واردات در قبال صادرات و استفاده از ارز متقاضی

ابلاغ سیاست جدید واردات در مقابل صادرات توسط رییس جمهور

راه اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان

ایرانسل برترین شرکت اینترنت ‌بی‌سیم ثابت در کسب رضایت کاربران

فرزندان «براگور» با ایرانسل آنلاین شدند

برقراری پوشش های بیمه ای و توانمندسازی سربازان برای ورود به بازار کار توسط بیمه ایران

نسخه جدید اینترنت بانک نسل دوم (Pwa) بروزرسانی شد

معاون پشتیبانی مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر

منصرف شدن بی اچ پی از طرح توسعه 2.1 بیلیون دلاری معدن مس المپیک دَم

نیرو صنعت؛ یک شرکت EPC بومی در سطح رتبه یک کشور

ارزش سهام ایوانهو به علت توسعه معدن مس زیرزمینی کاکولا افزایش یافت

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس

قدردانی وزیرارتباطات از دکترشیری مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به جهت مشارکت در پویش ایران‌همدل

بازدید مهندس الیاسی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران از شعب استان اصفهان و طرح‌های تأمین مالی شده

تمدید اعتبار کارت‌های نقدی بانک اقتصادنوین

استفاده از ظرفیت های بانک شهر در پیشبرد پروژه های شهری و کاهش مشکلات شهرنشینی

صورت های مالی شفاف پیش نیاز ارائه خدمات و تسهیلات در اگزیم بانک ایران

اعلام آمادگی بانک توسعه تعاون به منظور حمایت از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان چهارمحال و بختیاری

وصول به‌موقع اقساط، امکان پرداخت تسهیلات به سایر متقاضیان را فراهم می‌سازد

واگذاری 56 هزار میلیارد ریال از املاک مازاد بانک ملی ایران در نیمه امسال

خدمت رسانی واحدهای بانک به مشتریان