آخرین مطالب

مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است بانک و بیمه

مذاکره اصولی با مشتریان رمز موفقیت طرح تشویقی وصول مطالبات است

  بزرگنمایی:

دکتر فریدون رشیدی، نایب رییس هیئت مدیره بانک دی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور، تعامل و مذاکره اصولی با مشتریان مشمول طرح تشویقی وصول مطالبات را رمز موفقیت در اجرای طرح دانست.
به گزارش خریدار به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات، رشیدی در سمینار مجازی با کارکنان شعب سراسر کشور که در راستای اجرای برنامه های حوزه وصول مطالبات و ضرورت برنامه ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف طرح تشویقی وصول مطالبات برگزار شد، تمامی کارکنان را به تلاش برای وصول مطالبات به ویژه به صورت نقدی تشویق کرد.
رشیدی با بیان این که این طرح با هدف تکریم مشتریان و تسریع در وصول مطالبات بانک اجرایی شده است، گفت: طرح تشویقی وصول مطالبات که حاصل همفکری با کارشناسان خبره بانک است در دو بخش امهال و بخشودگی تنظیم شده که باید شعب با توجه به در نظر گرفتن شرایط هر مشتری و حسب اختیارات اعلام شده  برای اجرای آن اقدام کنند.
نایب رییس هیئت مدیره بانک دی شیوه ارتباط مشتریان با بانک را در تعیین میزان بخشودگی آنان در حدود اعلام شده اختیارات موثر دانست و گفت: شعب باید تا پایان سال جاری و در زمان اجرای این طرح ضمن اطلاع‌رسانی به مشتریان مشمول از آنان دعوت کنند در فرصت باقیمانده برای بهره مندی از شرایط طرح تشویقی وصول مطالبات به شعبه مراجعه کنند و با مذاکره اصولی و صحیح، مشتریان را به پرداخت مطالباتشان تشویق کنند تا از این شرایط ویژه بهره مند شوند.
وی افزود: توجه به وثایق مشتریان مشمول در این طرح، حایز اهمیت است و اگر تسهیلات پرداختی به مشتری در قبال استحکام وثایق اعم از وثیقه غیرمنقول و نوع اول و دوم باشد برای اعمال بخشودگی کفایت می کند و در موارد خاص و مبالغ بیشتر از حدود اعلام شده، ضرورت دارد که موضوع برای تصمیم گیری به ستاد ارجاع شود.
رشیدی با بیان اینکه انتظار می رود در فرصت اعلام شده کارکنان شعب گام های اساسی برای افزایش وصول مطالبات بردارند گفت: اعضای هیئت مدیره و همکاران ستاد برای پاسخگویی به ابهامات شعب درباره طرح تشویقی وصول مطالبات و همراهی برای مذاکره با مشتریان مشمول طرح  آمادگی دارند و بدون شک با انگیزه و تلاشی که در کارکنان خدوم بانک مشاهده می شود در پایان سال جاری، مطالبات به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.
شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات در این سمینار مجازی با اشاره به اهمیت وصول مطالبات بانک در روزهای پایانی سال گفت: برای نخستین بار در قالب طرح تشویقی وصول مطالبات حدود اختیارات بخشودگی جرایم دیرکرد مشتریان مشمول را به کمیته های اعتباری شعب واگذار کرده ایم و در زمینه اختیار امهال نیز طبق این بخشنامه حدود اختیارات شعبه را از 12 ماه در سنوات گذشته به 36 ماه افزایش داده ایم که بر این اساس امکان حل مسائل برای همکاران شعب فراهم شده است.
وی افزود:امیدوارم با تلاش تمامی همکاران شعب در پایان سال یک کارنامه درخشان و قابل قبول در حوزه وصول مطالبات داشته باشیم و بتوانیم در این زمان کوتاه با یک عملکرد قوی و منسجم بانک را در مسیر بهبود هدایت کنیم.
ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی با تاکید به همکاران شعب برای دعوت از مشتریان مشمول طرح در فرصت باقی مانده به منظور بهره مندی از شرایط ویژه این طرح گفت: مطالبات، اصلی ترین دغدغه شعب و تاثیرگذار در صورت های مالی بانک است و انتظار می رود همکاران شعب برای وصول منابع راکد و بازگرداندن این منابع به چرخه اقتصاد و رسیدن به وضعیت بهبود در قالب اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات تلاش مضاعف کنند.
اسمعیل جلائی، رییس اداره وصول مطالبات نیز در سمینار مجازی با کارکنان شعب ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته برای اجرایی شدن طرح از تاریخ ابلاغ به اخذ درخواست از مشتریان مشمول و ثبت شرایط به صورت شفاف و روشن در مصوبات تاکید کرد.
وی همچنین یادآور شد: در اجرای طرح تشویقی وصول مطالبات، کارکنان توجه داشته باشند که بخشودگی به وصول مطالبات نقدی تعلق می گیرد و مشمول جرایم مربوط به ضمانت نامه ها  و تهاتر  نمی شود.
جلائی با تاکید بر این که بخشودگی در این طرح صرفابه مانده جرایم تعلق می گیرد، افزود:  واریزی مشتریان در سنوات گذشته مشمول بخشودگی نمی شود و واریزی هایی که از تاریخ 01/11/98 تا پایان سال جاری موجب مختومه شدن پرونده می شود، مشمول بخشودگی خواهد بود.
وی افزود: همکاران اداره پیگیری وصول مطالبات در زمان اجرای این طرح آماده پاسخگویی به همکاران شعب در تمامی زمینه های مربوط به این طرح هستند و برای تسریع در نتیجه در مذاکرات با مشتریان می توانند ایفای نقش نمایند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

تولید 20 هزار عدد ماسک با حمایت گروه مالی گردشگری

قدردانی وزیر بهداشت از اهتمام وزارت صمت برای تامین کالاهای مرتبط با کرونا

وزارت بهداشت مسئول توزیع ملزومات بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است

حقوق ورودی ماسک و الکل اتیلیک 5 درصد اعلام شد

تکمیل اعضای هیات عامل بانک صنعت و معدن در راستای استقرار حاکمیت شرکتی

پیام تسلیت رئیس کل بانک مرکزی درخصوص درگذشت 6 نفر از همکاران تلاشکر نظام بانکی کشور در جریان خدمت رسانی به مردم

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد تصمیم هیات مدیره بورس برای محدود سازی دامنه نوسان و تدبیر وزیر اقتصاد

رونق کسب و کار صرافان با بسته اعتباری جدید بانک دی

گذر ذوب آهن اصفهان از تولید سال گذشته

اهدای هزینه چاپ سررسید و تقویم سال 99 صرافی سینا به موسسات خیریه

سومین جایزه ٤٠ سکه‌ای بهارآزادی قرعه‌کشی اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» اهدا شد

استفاده از خدمات غیرحضوری بانک توسعه تعاون جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

سامانه جدید همراه بانک توسعه صادرات راه اندازی شد

تعرفه ترافیک سامانه های آموزش مجازی دانشگاه ها با اینترنت همراه اول یک سوم می شود

کاهش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین

خدمات ویژه بانک سامان برای مقابله با کرونا

قدرت خریدت را بالا ببر!

معرفی 17 شرکت برای واردات کالاهای سلامت محور مرتبط با بیماری کرونا

اقلام اساسی مردم به صورت نامحدود توزیع می شود

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی برگزار شد

ظرفیت تولید روزانه 2 میلیون ماسک در کشور

قابلیت به روزرسانی خودکار برای نسخ قدیمی همراه بانک سینا فعال شد

طرح تنخواه کارت تعاون جهت مشتریان بانک توسعه تعاون اجرایی می‌شود

مجمع عمومی سالانه عادی شرکت «سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران» در هتل پارسیان آزادی برگزار شد

افزایش 99 درصدی گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن در 11 ماهه سال جاری

علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان شد

بانک گردشگری تمام خدمات نظام بانکی را به مردم ارائه می کند

نایب‌قهرمانی تیم فوتسال بانک سامان در جام سفیر

تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران در اجرای قانون خدمات رسانی به ایثارگران

​نخستین کارگاه اجرایی مدیریت ریسک مالی با حمایت بانک صادرات ایران برگزار شد

چهار خودروی جدید معرفی شد

توقف فعالیت استارت آپ های بدون مجوز از سال 99

کسب گواهی نامه ISO9001 وISO10015 توسط مدیریت امور سرمایه انسانی و آموزش بانک ایران زمین

اطلاعیه بیمه ایران درخصوص پرداخت باقیمانده پرونده های خسارتی دیات بیمه توسعه

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی برگزار شد

بانک توسعه صادرات از بزرگترین واحد تولیدکننده موتورهای صنعتی در خاورمیانه حمایت می کند

از بانک سامان در جشنواره «بانک محبوب من» حمایت کنید

خدمات ارزی در بانک کارکرد استراتژیک دارد

رفع مشکلات فنی رمز دوم پویا در بانک‌ها

نظام بانکی در خدمت رونق تولید است

معاملات بازار سرمایه برای مشتریان بانک ملی ایران تسهیل شد

تفاهم‌نامه دوجانبه بین بانک صادرات ایران و انجمن سازندگان تجهیزات صنایع نفت به امضا رسید

سومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل تجهیزات صنعت پتروشیمی برگزار شد

ایدرو، پرچمدار 25 پروژه اثرگذار 17 هزار میلیاردی در ایران

قدردانی نماینده وزیر اقتصاد از تلاش های بی وقفه بانک ملی ایران در حوزه بازرسی

١٠ باید و نباید مهم مدیریت مالی در دهمین دوره «جایزه ملی مدیریت مالی ایران»

«همراه اول» حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

بیمه سرمد، نائب قهرمان مسابقات فوتسال جام سردار شهید قاسم سلیمانی صنعت بیمه

بیمه نوین برای سومین سال متوالی جایزه ملی مدیریت مالی را کسب کرد

موبایلت بهترین اپلیکیشن پیش‌رونده ایران شد