آخرین مطالب

تدوین رویه‌های شفاف موجب اعتلای کیفیت خدمات بانکی می‌شود اقتصاد

تدوین رویه‌های شفاف موجب اعتلای کیفیت خدمات بانکی می‌شود

  بزرگنمایی:

به گزارش خریدار ، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد امور اعتباری و سرمایه‌گذاری این بانک که با حضور مدیران امور طرح و برنامه و امور اعتباری و سرمایه‌گذاری در ساختمان بزرگمهر برگزار شد اظهار داشت: تدوین رویه‌ها و فرآیندهای شفاف در ارائه خدمات بانکی منجر به ارتقای کیفیت و افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

وی در خصوص اهمیت مأموریت‌ها و رسالت امور اعتباری و سرمایه‌گذاری گفت: این امور عهده‌دار سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و هدایت واحدهای استانی و شعب در اعطای تسهیلات، صدور ضمانت‌نامه و اعتبار اسنادی می‌باشد و اجرای بسیاری از جریانات بانکداری توسعه‌ای در حیطه مأموریت‌های این امور است.

عصارزاده با اشاره به عملکرد موفق همکاران اعتباری بانک در صف و ستاد برای پیشبرد اهداف در طرح‌های ملی افزود: عملکرد امور اعتباری و سرمایه‌گذاری در تحقق اهداف توسعه‌ای و اشتغال آفرینی دولت اثرگذار بوده است و با تدوین آیین‌نامه‌ها، برنامه‌های زمان‌بندی، نحوه اخذ وثائق و ارتباط با نهادهای سیاست‌گذار و همچنین راهنمایی معرفی‌شدگان و راهبری آن‌ها توانسته است شعب را در دستیابی به این اهداف یاری رساند.

عصارزاده در ادامه همچنین با تاکید براهمیت بحث‌های سرمایه‌گذاری و اعتباری خاطرنشان کرد: تشکیل و تصویب پرونده‌های اعتباری و اعتبارات اسنادی، صدور ضمانت‌نامه و تنظیم روابط کارگزاری و الزامات مربوط به مدیریت ریسک را می‌توان از مهم‌ترین محورهایی دانست که امور اعتباری و سرمایه‌گذاری راهبری آن‌ها را به عهده دارد.

وی با اشاره به نقش محوری امور سرمایه‌گذاری در تنظیم شیوه‌نامه‌های لازم در بحث عاملیت بانک توسعه تعاون در انتشار اوراق اسناد خزانه اسلامی افزود: ورود به این پروژه‌های مهم و ملی نیازمند تنظیم یک جریان کار صحیح و مشخص است که امور اعتباری در این خصوص موفق عمل نموده است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون توجه همکاران بانک درتحقق اهداف توسعه‌ای را قابل توجه دانست و گفت: بانک توسعه تعاون علاوه بر ارتقای شاخص‌های مالی، اهتمام ویژه‌ای به تحقق اهداف توسعه‌ای دارد و 70 درصد تسهیلات پرداختی این بانک به تعاونی‌ها و توسعه این بخش پرداخت می‌گردد و 30 درصد در خارج از بخش هزینه می‌گردد.

وی بابیان اینکه در بحث پیاده‌سازی فرآیند سازمانی تمام واحدها به یک میزان نقش دارند خاطرنشان کرد: انتساب جریان فرآیندی به یک واحد سازمانی حاصل یک نگرش ناقص است و برای داشتن یک نگاه سیستمی باید همه اجزای بانک در فعالیت‌ها همکاری و هم‌افزایی داشته باشند تا در یک فعالیت گروهی و جمعی، خدمات و محصولات جدید بانکی شکل گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه حسن شریفی مدیر امور طرح و برنامه و حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، محمد مهدی حججی رئیس اداره اعتباری، رامین نجمی رئیس اداره سرمایه‌گذاری و یوسف احسانی رئیس اداره نظارت بر مصرف تسهیلات حضور داشتند.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک

بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

ذوب آهن اصفهان 400 هزار تن ریل در سال تولید می کند

بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد

رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios

ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است

کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود

جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان

فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران

موبایلت جایگزین سامانک می‌شود

تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

«ملی شو 3» را آنلاین ببینید

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

بخشودگی صد درصدی جرایم

با کسب دو عنوان نخست در میان ١٠٠ شرکت برتر ایرانی حاصل شد؛ بیمه دی در صدر موسسات بیمه ای

انتخاب دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن به عنوان عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران

انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده

یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده

دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود

ایجاد رونق در بازار مالی و ثبات در بازار پول با اجرای عملیات بازار باز

رشد 61 درصدی اعطای تسهیلات به صنعتگران

بررسی وضعیت دکلهای مخابراتی شهر تهران با سخنرانی نماینده همراه اول

فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام در بانک انصار

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

اعلام آمادگی وزارت صمت برای تامین اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده