آخرین مطالب

مدیر عامل فولاد متیل :

ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی اقتصاد

ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی

  بزرگنمایی:

محسن رضیعی، مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیۀ برگزاری نمایشگاه متافو گفت: بهعنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارتآپها و سیستم بهروز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.
 
وی اظهار داشت: اگرچه عموم بازرگانان، تجار و فعالان صنعت فولاد کشور، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه آشنایی دارند، اما مراکز خدماتی شرکت فولادمتیل بهعنوان اولین و بزرگترین شبکۀ توزیع محصولات فولاد مبارکه، طی ربع قرن گذشته، خدمات ارزنده و بزرگی را به مشتریان بزرگترین هلدینگ فولادی کشور ارائه کرده است.
رضیعی با تأکید بر نقش مراکز خدماتی گفت: در این راستا همواره تلاش بر این بوده است تا انتظارات و دیدگاههای مشتریان به سمع و نظر مدیریت و خطوط تولید فولاد مبارکه رسانده شود. در این فرایند شرایط برد-برد برای فولاد مبارکه با ارائه دیدگاههای مشتریان و شکلگیری صنایع کوچک با تأمین ورق موردنیاز آنها حتی در کمترین مقادیر فراهم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارتآپها، شرکت فولادمتیل درصدد اصلاح شبکۀ توزیع است؛ و در این خصوص در پی تغییر شیوۀ توزیع با استفادۀ گسترده از IT   است. ضمن اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه همواره بر استفاده از ظرفیتهای استارتآپها و شرکتهای دانشبنیان تأکید داشته و دارند. به همین منظور و برای شروع این کار درصدد ایجاد یک تابلوی قیمت خردهفروشی محصولات فولادی در بخش تولیدات فولاد مبارکه هستیم.
مدیرعامل شرکت فولاد متیل در توضیح عملکرد این تابلوی پیشنهادی گفت: قیمتگذاری در این تابلو مانند نظام موجود در بازار سرمایه، براساس نظام عرضه و تقاضاست و هیچگونه قیمتگذاری به روش دستوری در این تابلو جای نخواهد گرفت. علاوهبرآن، سقف و کف محدودکنندهای در این روش در نظر گرفته خواهد شد و در صورت نیاز به تأیید نهادهای نظارتی قیمتگذاری، به دنبال آن هستیم تا تأییدیههای موردنظر نیز اخذ شود. به نظر میرسد این تابلو به یک تابلوی رسمی در سطح کشور تبدیل شود. به همین دلیل برای طراحی این مدل، از اقتصاددانان، متخصصان بازار، نخبگان مراکز خدماتی و معاونت فروش فولاد مبارکه کمک خواهیم گرفت تا این مدل طرحی کامل و جامع برای جلب رضایت مشتریان گردد.
رضیعی در پاسخ سؤالی دربارۀ تفاوت این تابلو با تابلوی بورس کالا پاسخ داد: تفاوت این سیستم با عرضۀ ورق در بورس کالا در این است که هدف از عرضه در بورس کالا کشف قیمت است و ورقی که در بورس کالا عرضه میشود ویژۀ تولیدکنندگان بزرگ و متوسط است، درحالیکه این تابلو درصدد ایجاد قیمت ویژۀ سیستم خردهفروشی برای کالایی است که پس از دریافت خدمات مراکز خدماتی، در اختیار مشتری نهایی قرار میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: مراکز خدماتی فولادمتیل علاوهبر فعالیتهای بازرگانی و سیستم توزیع محصولات فولادی در سطح تولیدکنندگان خرد، خود نیز به تولید محصولات با ارزش افزوده میپردازند و خدماتی مانند واگنسازی، تولید سازههای فلزی و پل، تولید سازههای صنعتی کارخانههای تولیدی، ساخت مخازن و قطعات خاصی مانند استاتور در سبد تولیدات این مراکز خدماتی است. بهعنوان مثال، در تولید استاتور از روش خاصی بهره گرفته شده است تا با به حداقل رساندن ضایعات تولید و کاهش قیمت تمامشده، شرایط رقابتی خوبی ایجاد کنیم.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک

بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

ذوب آهن اصفهان 400 هزار تن ریل در سال تولید می کند

بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد

رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios

ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است

کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود

جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان

فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران

موبایلت جایگزین سامانک می‌شود

تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

«ملی شو 3» را آنلاین ببینید

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

بخشودگی صد درصدی جرایم

با کسب دو عنوان نخست در میان ١٠٠ شرکت برتر ایرانی حاصل شد؛ بیمه دی در صدر موسسات بیمه ای

انتخاب دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن به عنوان عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران

انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده

یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده

دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود

ایجاد رونق در بازار مالی و ثبات در بازار پول با اجرای عملیات بازار باز

رشد 61 درصدی اعطای تسهیلات به صنعتگران

بررسی وضعیت دکلهای مخابراتی شهر تهران با سخنرانی نماینده همراه اول

فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام در بانک انصار

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

اعلام آمادگی وزارت صمت برای تامین اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده