آخرین مطالب

مدیر عامل بانک صنعت و معدن:

بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان بانک و بیمه

بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان

  بزرگنمایی:

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشست هم اندیشی با مدیران استانی این بانک گفت : با مشارکت فعال تمامی ارکان بانک در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانکداری دیجیتال و شرکتی از مزیت های خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش خریدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی افزود: تکریم مشتریان و احترام به آنها در کنار ارائه خدمات تخصصی مهم ترین ویژگی بانک صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: در شرایطی که تحریم ظالمانه، بر فرایند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولید کنندگان کشور تاثیر نامطلوبی گذاشته است این بانک با استفاده از بانکداری شرکتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام بر می دارد. 
دکتر مهری خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستی استان و با ستاد مجدداً تعریف شده و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد تا مدیران ارشد و اجرایی بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، کاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفاف سازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همکاری آنان خواهد شد.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک دراین نشست ضمن اشاره به مأموریت، چشم انداز و استرات‍ژی بانک طبق برنامه راهبردی به تبیین مفهوم حرفه ای گری در بانکداری پرداخت و گفت: سازمانی به صورت حرفه ای عمل می کند که از نیروی انسانی حرفه ای برخوردار باشد و برای نیل به این هدف به مدیران حرفه ای نیاز دارد که مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرین باشند.
وی تأکید کرد: وظیفه مدیران این است که مهارتهای حرفه ای و فرهنگ سازمانی را توسعه دهند و اعتماد را که سنگ بنای مدیریت است در سازمان افزایش داده و این اعتماد را در مشتریان نیز بوجود آورند تا سبب ایجاد حس تعلق در آنان شود.
حسین عسکری یادآور شد: مدیریت ارتباطات محور فعالیت مدیران استانی و رؤسای شعب است و برای ایجاد یکپارچگی باید از هنر تعامل با کارکنان و مشتریان بهره ببریم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره باید درک و تشخیص درستی از مشکلات و نیازهای مشتریان داشته باشیم.
وی عنوان داشت: ایجاد ارزش افزوده، هدف اصلی بانکداری شرکتی است و در کنار سبد خدمات بانکی بایستی سبد نیازهای مشتریان نیز ایجاد شود؛ افزون بر آن برای ارائه مشاوره تخصصی سرمایه گذاری ضرورت دارد دانش کارشناسان بانک افزایش یابد .
اصغر پاک طینت عضو دیگر هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این نشست با بیان ضرورت یافتن راه های مناسب برای تعامل با مشتریان تصریح کرد: وصول مطالبات از ابزارهای مهم تجدید منابع است و هم اندیشی همکاران برای ارتقاء میزان موفقیت بانک در این زمینه می تواند تا حد زیادی کارگشا باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

بیمه مرکزی از سرمایه های انسانی خود به درستی صیانت می کند

افتتاح رسمی "پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار"

شیوه نامه اعطای مجوز اقامت پنج ساله به سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران خارجی به بانک ملی ابلاغ شد

مشمولان طرح امهال اقساط وام قرض الحسنه در خرداد ماه فقط یک قسط پرداخت کنند

مجلس یازدهم برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تلاش خواهد کرد

بومی‌سازی کنترل ولو سیستم تصفیه گاز فرایند مگامدول‌های احیا مستقیم در فولاد مبارکه

افزایش سطح کیفی محصولات و رضایت‌مندی مشتریان فولاد مبارکه

تولید شرکت فولاد امیرکبیر کاشان از 20 هزار و 800 تن در ماه گذشت

ساخت بیش از 100 هزار قطعه و تجهیز صنعت فولاد در داخل کشور

تولید حفاظ های بتنی مفصل دار در شرکت تارابگین ذوب آهن اصفهان

ورود به بورس اوراق بهادار و تملک زنجیره محصولات از معدن تا محصول نهایی

انتصابات جدید در بانک ایران زمین

آغاز عملیات ارزی و اتصال به سامانه نیما در بانک ایران زمین

به مشتریان خدمات یکپارچه و یکسان ارائه خواهیم داد

بانک مهر اقتصاد در بانک سپه ادغام شد

بیمه دی یکی از مهم ترین حلقه های زنجیره ارزش گروه مالی دی است

پرداخت بیش از دو هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در سال 99

بهره برداری از درمانگاه فوق تخصصی بیمارستان بانک ملی ایران در زاهدان

​امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک صادرات و اتاق بازرگانی زنجان در سال «جهش تولید»

جهش بیمه سرمد به کانال هزار میلیاردی

شکل‌گیری دو مدیریت جدید در بیمه سرمد با نگاه تخصصی به حوزه مهندسی و مسئولیت

بازگشت ارز حاصل از صادرات اولویت فعلی اقتصاد

روسای شعب باید برای افزایش سودآوری برنامه ریزی داشته باشند

خیرین بانک صادرات ایران مدرسه ٦٠ ساله «ماژین» را از نو می‌سازند

حمایت بانک دی از فعالان اقتصادی در سال جهش تولید

بیمه میهن به پرسش های‌ سهامداران در کنفرانس خبری بورس پاسخ داد

بیمه نامه چاپی در صورت درخواست، در اختیار بیمه گذاران قرار می گیرد

در راستای کسب رتبه نخست بانک صنعت و معدن در پرداخت تسهیلات رونق تولید

سال 99، سال تداوم تحولات بانک ایران زمین

مساعدت 500 میلیون ریالی بانک ایران زمین به ایتام تحت حمایت کمیته امداد

آغاز عملیات ارزی و اتصال به سامانه نیما در بانک ایران زمین

زیرساخت های خدمات فروش سهام عدالت در بانک گردشگری فراهم شد

بیمه‌نامه چاپی در صورت درخواست در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌گیرد

بانک توسعه صادرات ایران تا سقف 15000 میلیارد ریال اوراق گام صادر می کند

مجوز قبولی اتکایی بیمه پارسیان تمدید شد

انعقاد تفاهم نامه همکاری بانک دی با سازمان منطقه آزاد کیش

بانک حکمت ایرانیان در بانک سپه ادغام شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در خصوص هدف گذاری تورم

برقراری دالان نرخ سود در بازار بین‌بانکی

انعقاد قرارداد صدورکارت اعتباری فرهنگیان

پذیرش درخواست فروش سهام عدالت به‌صورت غیرحضوری از طریق بانک توسعه تعاون فراهم شد

بانک توسعه تعاون 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات جدید اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت می‌کند

بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانک عامل فروش سهام عدالت معرفی شد

آغاز فعالیت خزانه بانک آینده، جهت تحویل گرفتن سکه

ایران‌مال میزبان مشتریان بانک آینده

در بخشنامه ای از سوی بیمه مرکزی اعلام شد

تدوین برنامه دقیق برای جذب ارز حاصل از صادرات در بانک ملی ایران

به پشتوانه بانک ملی ایران تجارت کنید

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن شهری و روستایی

کارمزد تراکنش های بانک صادرات ٢٠ تا ٣٤ درصد کمتر از میانگین شبکه بانکی در فروردین ٩٩