آخرین مطالب

مدیر عامل بانک صنعت و معدن:

بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان بانک و بیمه

بانکداری دیجیتال و شرکتی ابزاری در ارائه خدمت بهتر به مشتریان

  بزرگنمایی:

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن در نشست هم اندیشی با مدیران استانی این بانک گفت : با مشارکت فعال تمامی ارکان بانک در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانکداری دیجیتال و شرکتی از مزیت های خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده کنیم.

به گزارش خریدار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی افزود: تکریم مشتریان و احترام به آنها در کنار ارائه خدمات تخصصی مهم ترین ویژگی بانک صنعت و معدن است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: در شرایطی که تحریم ظالمانه، بر فرایند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولید کنندگان کشور تاثیر نامطلوبی گذاشته است این بانک با استفاده از بانکداری شرکتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام بر می دارد. 
دکتر مهری خاطر نشان ساخت : ضرورت دارد ارتباط شعب با سرپرستی استان و با ستاد مجدداً تعریف شده و شفاف سازی در این خصوص صورت گیرد تا مدیران ارشد و اجرایی بتوانند در برابر مسؤلان پاسخگو باشند.
وی خاطرنشان کرد: مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقاء سطح خدمات ، کاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفاف سازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همکاری آنان خواهد شد.
حسین عسکری عضو هیأت مدیره این بانک دراین نشست ضمن اشاره به مأموریت، چشم انداز و استرات‍ژی بانک طبق برنامه راهبردی به تبیین مفهوم حرفه ای گری در بانکداری پرداخت و گفت: سازمانی به صورت حرفه ای عمل می کند که از نیروی انسانی حرفه ای برخوردار باشد و برای نیل به این هدف به مدیران حرفه ای نیاز دارد که مجهز به دانش روز بوده، خلاق و ارزش آفرین باشند.
وی تأکید کرد: وظیفه مدیران این است که مهارتهای حرفه ای و فرهنگ سازمانی را توسعه دهند و اعتماد را که سنگ بنای مدیریت است در سازمان افزایش داده و این اعتماد را در مشتریان نیز بوجود آورند تا سبب ایجاد حس تعلق در آنان شود.
حسین عسکری یادآور شد: مدیریت ارتباطات محور فعالیت مدیران استانی و رؤسای شعب است و برای ایجاد یکپارچگی باید از هنر تعامل با کارکنان و مشتریان بهره ببریم و قبل از ارائه راه حل و مشاوره باید درک و تشخیص درستی از مشکلات و نیازهای مشتریان داشته باشیم.
وی عنوان داشت: ایجاد ارزش افزوده، هدف اصلی بانکداری شرکتی است و در کنار سبد خدمات بانکی بایستی سبد نیازهای مشتریان نیز ایجاد شود؛ افزون بر آن برای ارائه مشاوره تخصصی سرمایه گذاری ضرورت دارد دانش کارشناسان بانک افزایش یابد .
اصغر پاک طینت عضو دیگر هیات مدیره بانک صنعت و معدن در این نشست با بیان ضرورت یافتن راه های مناسب برای تعامل با مشتریان تصریح کرد: وصول مطالبات از ابزارهای مهم تجدید منابع است و هم اندیشی همکاران برای ارتقاء میزان موفقیت بانک در این زمینه می تواند تا حد زیادی کارگشا باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

گیلان برترین استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور

تلاش مدیران بانک ملی ایران برای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید

تیم ملی کبدی جوانان ایران با حمایت بانک صادرات ایران به مقام قهرمانی رسید

ادامه روند روبه‌رشد کیفیت محصولات فولاد مبارکه

طراحی و تولید فولادهای مقاوم به خوردگی اتمسفری در فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه نخستین تندیس سیمین جایزۀ ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص داد

ایران به جمع سازندگان ماشین‌های جوش لیزری پیوست

توانستیم ریل را در داخل تولید کنیم و در صنعت فولاد قدرتمند شدیم

با حضور مدیران منابع انسانی هلدینگ صدر تامین

جلسه هیات مدیره انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان

تمدید قرارداد بیمه بدنه سرمد با ناوگان اورژانس تهران برای دومین سال متوالی

راه گذر از شرایط کنونی، حمایت از تولید داخلی است

توصیه معاون فنی بیمه البرز برای خرید بیمه نامه‌های مربوط به حوادث طبیعی

بیمه البرز زنگ بیمه در استان مرکزی را نواخت

اساسنامه بیمه نوین طبق الزامات قانونی جدید تغییر یافت

باید به عوامل بانک گردشگری خداقوت گفت.

فاز نخست شرکت احیا استیل فولاد بافت با مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید

صندوق اجاره ای شعبه شهران بانک دی افتتاح شد

فعالیت شرکت واسپاری توسعه تعاون مبتنی بر حمایت از متقاضیان می‌باشد

رمز یکبار مصرف را از نرم‌افزار «ریما» بانک صادرات ایران دریافت کنید

منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران از 180 هزار میلیار تومان عبور کرد

دشمن برای القای ناامیدی علیه تولید داخل تبلیغ می‌کند

اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد عملکرد تأمین ارز و وضعیت رفع تعهدات ارزی واردکنندگان در 5 ماهه اول سال 1397

نخستین کنگره اروانکولوژی با حمایت بانک رفاه برگزار شد

مشاوره حضوری بخش اعتباری بانک ملی ایران به صاحبان واحد های تولیدی

اشتغال زایی، جوان گرایی و محرومیت زدایی سه ضلع مثلث کارآفرینی فولاد بافت

پیشرفت بانک رفاه در مسیر سودآوری

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته وحدت

معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن

زنگ بیمه در مدارس به صدا درآمد

دستور رحمانی به سازمان‌های صمت استانی برای شناسایی واحدهای تولیدی مشکل دار سراسر کشور

در سفر به استان سمنان مطرح شد

پیام دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی؛

تحریم، زمینه مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه فراهم کرده است

اعزام کارشناسان بیمه البرز به مناطق زلزله زده آذربایجان

رسیدگی فوری بیمه ایران به زیان‌دیدگان زلزله بامداد امروز در شمال غرب کشور

افزایش میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

طراحی و تولید ورق موردنیاز ساخت کلاچ خودرو در فولاد مبارکه

بنگاه‌های اقتصادی کشور موجب رشد یکدیگر باشند

فولاد مبارکه به‌درستی در مسیر رونق تولید و بهبود اقتصاد کشور در حال حرکت است

پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است

پیشرفت موفقیت‌آمیز پروژۀ تعویض درایوهای خط نورد گرم

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

دستور مدیرعامل بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور

بانک صادرات ایران به عنوان سازمان‌ پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت

اعطای لوح روابط عمومی برتر به روابط عمومی بانک رفاه کارگران

اقتصاد مقاومتی، ظرفیت متحول کردن فرهنگ صنعتی را در درون اقتصاد ایجاد می‌کند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت حائز رتبه برتر شد

پاویون ایران در شانگهای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت