آخرین مطالب

رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از رویکرد حمایتی در خصوص پوشش بیمه ای زائران اربعین:

پرداخت خسارات زیاندیدگان اجتماع بزرگ اربعین بیش از حق بیمه های دریافتی است بانک و بیمه

پرداخت خسارات زیاندیدگان اجتماع بزرگ اربعین بیش از حق بیمه های دریافتی است

  بزرگنمایی:

مسائل مرتبط با پوشش بیمه ای راهپیمایان شریف اربعین در ظرف محدود اصول بیمه ای و مناسبات مالی بین بیمه گر و بیمه گذار نمی گنجد و صنعت بیمه در روزهای اخیر خساراتی را پرداخت کرده که از میزان حق بیمه دریافتی بالاتر است.

به گزارش خیدار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی با ابراز قدردانی از تلاش های صورت گرفته در عرصه های گوناگون خدمات رسانی صنعت بیمه به زائران کربلای معلی، ضمن اعلام این خبر افزود: تعهد فراتر از قواعد بیمه ای و اصول ریسک پذیری برای برقراری آرامش دربین شرکت کنندگان  یکی از گسترده ترین رویدادهای سالانه جهان اسلام از توان بالای تخصصی، فنی و همچنین مسئولیت پذیری اجتماعی صنعت بیمه کشور حکایت دارد.

رییس کل بیمه مرکزی از پرداخت 156میلیارد ریال خسارت ناشی از بروزحادثه برای 65 جان باخته و سی میلیارد ریال برای 78 فوت شده عادی خبر داد و افزود: در مراسم امسال، مبلغ 20 میلیارد ریال از سوی صنعت بیمه به بیمارستانهای عراق پرداخت شده  و مبلغ 5میلیارد ریال دیگر نیز بابت هزینه های پاراکلینیکی هزینه شده است.

دکتر سلیمانی با تاکید بر این نکته که رویکرد صنعت بیمه به رغم ماهیت بازرگانی این صنعت در خصوص مراسم معنوی راهپیمایی اربعین، رویکردی سودآورانه نیست، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه صنعت بیمه به زائران، حذف نگاه اقتصادی و ایفای تعهدات به صورت حداکثری و پرداخت سریع خسارات ، استراتژی اصلی صنعت بیمه در آیین های اینچنینی به شمار می رود.

رییس شورای عالی بیمه در ادامه از صدور معرفی نامه برای یک هزار و دویست حادثه دیده زایرین اربعین به بیمارستان های کشور  با هدف درمان تکمیل در پرداخت هزینه درمان و بستری زایرین عزیز، خبر داد و اظهار داشت: استقرار شبانه روزی همکاران بیمه ایران در موکب های پیش بینی شده و ارایه خدمات به زائران از دیگر فعالیت های صنعت بیمه به حساب می آید و در همین راستا دویست تن از همکاران مسلط به زبان های فارسی و عربی نیز در طول مسیر راهپیمایی به انجام خدمات پرداختند.

وی حضور گسترده صنعت بیمه در میعادگاه بزرگ اربعین را علاوه بر تمامی دستاوردهای معنوی و آثار مثبت روحی، محملی مناسب برای اشاعه فرهنگ بیمه دانست و افزود: ایجاد فضایی امن و آرامش بخش از سوی صنعت بیمه می تواند زمینه همگانی سازی آن را در کشور فراهم کند و ظرفیت های آن را بیش از پیش به نمایش بگذارد.

رییس کل بیمه مرکزی، ارایه خدمات متنوع و فراتر از تعهدات بیمه نامه ها به شرکت کنندگان در راهپیمایی را در راستای مسوولیت های اجتماعی صنعت بیمه ارزیابی کرد و گفت: بیمه نامه های راهپیمایی بزرگ اربعین با رویکرد غیراقتصادی طراحی شده که پرداخت خسارات بیش از سقف حق بیمه های دریافتی این حقیقت را به اثبات می رساند.

گفتنی است علاوه بر خدمات یاد شده، امدادرسانی به حادثه دیدگان، پذیرایی از موکب های عزاداری، فعالیت در بیمارستان های صحرایی، راه اندازی گشت سیار پرداخت خسارت و پرداخت هزینه های بیمارستانی  ناشی از درمان کامل  1200 زائر اربعین نیز  از خدمات دیگر صنعت بیمه به شمار می رود و با توجه به تداوم حضور برخی از زائران و همچنین طول درمان برخی ازآسیب دیدگان ارایه خدمت به این عزیزان همچنان ادامه دارد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی صنعت بیمه بیش ازسه میلیون بیمه نامه به ارزش حدود چهارصد و پنجاه میلیارد ریال، برای زائران کربلا در ایام اربعین حسینی صادر شده که خسارات پرداختی عدد بیشتری را نسبت به میزان حق بیمه دریافتی نشان می دهد.

 

 



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

استقرار مدیریت حاکمیت شرکتی در بانک توسعه تعاون

ارائه خدمت «فروش سهام عدالت» برای مشتریان بانک کشاورزی

کاهش NPL بانک ملی ایران به 6 درصد

اعلام چگونگی ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک ملی ایران

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن شهری و روستایی

چارچوب هدف‌گذاری تورم

پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان

پیش به سوی بانکداری دیجیتال در بانک مسکن

کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود

سقف انتقال وجوه در بانک توسعه تعاون به حالت قبل بازگشت

معدن در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی

دستورالعمل صدور بیمه نامه ارزی توسط مؤسسات بیمه

مدیر اجرایی "ایشین ری"طی نامه ای به رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد

بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور

بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی

تغییر سقف انتقال وجه و برداشت از خودپردازها

ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

بدون نیاز حضوری به بانک سینا؛ اینترنت بانک و همراه بانک خود را فعال کنید

ثبت سفارش فروش سهام عدالت بصورت غیر حضوری در بانک ملی ایران

​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد

چهار مدیر جدید بانک صادرات ایران منصوب شدند

وضعیت امروز بازارها سخت تر از تابستان 97 نیست

پایان تیرماه سال جاری؛ آخرین فرصت ایفای تعهدات ارزی صادارتی سال 1398

بازگشت سقف تراکنش های بانکی به حالت عادی

اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند

اولویت تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی در سال 99

دلایل موفقیت شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن

تسهیلات مناسب بانک صادرات برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

واگذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال 98

عملیات تست و راه‌اندازی کارخانه بازیابی هماتیت

افزایش تولید و صادرات فولاد در سال99

«جهش تولید»، «رونق صادرات و مدیریت واردات»، «تنظیم بازار» و «داخلی‎‌سازی»، راهبردهای 4گانه وزارت صمت

پارکینگ ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند

نقش مهم رسانه ها، فرهنگ سازی برای افزایش تولید است

عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 98

1500 روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

خودکفایی در اشتغال بیش از 36 هزار نفر با تسهیلات بانک ملی ایران

مانعی برای تحقق سود در بانک صادرات ایران نمی‌بینم

مسیر سرمایه‌گذاری مطمئن بورسی با تخفیف 30 درصدی

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 شد

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

افزایش بازده کیفی فولادهای ویژۀ انتقال نفت و گازترش به 90 درصد

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دوربین های نواحی مختلف فولاد مبارکه

کیفیت و سرعت شاخصهای مهم اجرای پروژۀ نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه

مرگ سازمانها با عدم بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین ارتباطات

الزامات اجرای سند توسعه فرهنگ بیمه

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

کارکنان اداره امور شعب استان فارس به پویش "کمک مومنانه" پیوستند