آخرین مطالب

پروژه «بیمه ایران من»

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه گذاران و مشتریان رونمایی شد بانک و بیمه

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه گذاران و مشتریان رونمایی شد

  بزرگنمایی:

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان «بیمه ایران من» طی مراسمی در روز شنبه نهم شهریور رونمایی و راه اندازی شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران طی سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت­های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با ­بیمه ­گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است.

آقای پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب­ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده­ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در کلیه صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی­ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت­های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه­ های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سالهای گذشته برای اجرای برخی طرح­ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت­ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت­های حرفه­ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

آقای پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: هدف اصلی و نهایی پروژه «بیمه ایران من» دسترسی آسان، سریع، کم هزینه و کامل مشتریان و بیمه­ گذاران به خدمات بیمه­ ای در شرکت بزرگ بیمه ایران و ارتقاء سطح رضایت­مندی آنان از شیوه ها و برنامه­ های خدمات رسانی و همچنین ارتباط کامل دو سویه، فراگیر و مؤثر با آنان بوده است که امیدواریم با تقویت و توسعه زیرساختها و برنامه ­های نرم­ افزاری و ایجاد تنوع در این حوزه، در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و اعتلای همه جانبه صنعت بیمه گامهای ثمربخشی برداریم.

شایان گفتن است، پروژه «بیمه ایران من» درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران (حقیقی) با بیمه ایران است که با توجه به ظرفیت­های ایجاد شده در آن، مشتریان و هم­وطنان عزیز به سهولت می­توانند از طریق درگاه وب و موبایل وارد شده و از خدمات آن استفاده کنند. شرایط و راهنمایی­ های لازم برای بهره برداری از این درگاه در سایت بیمه ایران به نشانی: my.iraninsurance.ir وجود دارد.

خدمات و مزیت های موجود در این سامانه شامل: امکان اصالت سنجی بیمه­ نامه­ ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت (تماس با ما و پاسخ­گویی توسط مرکز جامع ارتباط با ذینفعان)، ارتباط و درخواست خدمت از خسارت سیار بیمه ایران، پرداخت حق بیمه و . . . است.

پروژه «بیمه ایران من» همانند سامانه های قبلی شرکت (سامانه سدا) تحولی جدید در ارائه خدمات برخط در صنعت بیمه محسوب شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و اعتلای این بستر و ارائه خدمات نوآورانه و جدید خواهیم بود.
در این سامانه، جایگاه و مشارکت شبکه فروش نیز به خوبی در نظر گرفته شده و نمایندگی ها و اینشورتک­ها می­توانند در فضای تبادلات الکترونیکی، ارتباط برخط و مطمئنی را با بیمه ایران داشته و از این مزیت قابل توجه استفاده نمایند.


    نظرات شما

    ارسال دیدگاه

    Protected by FormShield

    آخرین اخبار

    بانک توسعه تعاون به سامانه هریم بانک مرکزی متصل می باشد

    تسهیلات بانک سینا برای جامعه پزشکی

    درخشش ذوب آهن اصفهان در جشنواره ایده های ارزش آفرین

    سود سهام شرکت «موتوژن» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود

    رکورد تولید چادرملو از 12.8 میلیون تن گذشت

    گروه جهادی بسیج بانک توسعه صادرات به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان اعزام شد

    گزارش معاملات مسکن دی ماه شهر تهران

    انتقال وجه بیش از 100 هزار تومان و مشاهده موجودی و صورتحساب بدون حضور کارت، تنها از طریق رمز پویا امکان‌پذیر است

    بانک رفاه کارگران در بین صد شرکت برتر کشور قرار گرفت

    سرپرست اداره پیگیری و وصول مطالبات بانک دی منصوب شد

    اعطای 50 میلیون تومان جایزه نقدی در جشنواره سورسامانی

    22 درصد سود مشارکت در منافع به بیمه‌نامه‌های عمر و پس‌انداز سرمد

    ١٣ هزار بنگاه کوچک و متوسط از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند

    تسهیلات بانک توسعه تعاون در جهت تقویت مالی واحدهای تولیدی است

    قطع رمز دوم ایستا از هشتم بهمن‌ماه جاری

    پیگیری سانحه امروز در فرودگاه ماهشهر ازسوی بیمه ایران

    تاکید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک

    بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

    ذوب آهن اصفهان 400 هزار تن ریل در سال تولید می کند

    بانک توسعه صادرات به سامانه هدایت رمز یکبار مصرف بانک مرکزی متصل شد

    رفع مشکل دسترسی به سامانه همراه بانک سینا در نسخه ios

    ثبت دو رکورد جدید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه

    توسعۀ سودآوری در تنگنای اقتصادی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای فولاد مبارکه است

    کنسانتره تولیدی باید در فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به محصول تبدیل شود

    جلوگیری از بحران افزایش قیمت با تأمین سنگ‌آهن فولادسازان

    فولاد مبارکه «شرکت پیشرو» در بین 500 بنگاه صنعتی و اقتصادی موفق ایران

    موبایلت جایگزین سامانک می‌شود

    تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

    گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

    لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

    یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

    اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

    موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

    حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

    هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

    پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

    ​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

    طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

    امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

    استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

    عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

    بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

    «ملی شو 3» را آنلاین ببینید

    دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

    تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

    شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

    ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

    انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

    کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

    تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان