آخرین مطالب

پروژه «بیمه ایران من»

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه گذاران و مشتریان رونمایی شد بانک و بیمه

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه گذاران و مشتریان رونمایی شد

  بزرگنمایی:

درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران و مشتریان بیمه ایران تحت عنوان «بیمه ایران من» طی مراسمی در روز شنبه نهم شهریور رونمایی و راه اندازی شد.

به گزارش خریدار به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران طی سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت­های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با ­بیمه ­گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است.

آقای پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب­ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده­ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در کلیه صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی­ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت­های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه­ های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سالهای گذشته برای اجرای برخی طرح­ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت­ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت­های حرفه­ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

آقای پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: هدف اصلی و نهایی پروژه «بیمه ایران من» دسترسی آسان، سریع، کم هزینه و کامل مشتریان و بیمه­ گذاران به خدمات بیمه­ ای در شرکت بزرگ بیمه ایران و ارتقاء سطح رضایت­مندی آنان از شیوه ها و برنامه­ های خدمات رسانی و همچنین ارتباط کامل دو سویه، فراگیر و مؤثر با آنان بوده است که امیدواریم با تقویت و توسعه زیرساختها و برنامه ­های نرم­ افزاری و ایجاد تنوع در این حوزه، در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و اعتلای همه جانبه صنعت بیمه گامهای ثمربخشی برداریم.

شایان گفتن است، پروژه «بیمه ایران من» درگاه تعامل الکترونیکی بیمه­ گذاران (حقیقی) با بیمه ایران است که با توجه به ظرفیت­های ایجاد شده در آن، مشتریان و هم­وطنان عزیز به سهولت می­توانند از طریق درگاه وب و موبایل وارد شده و از خدمات آن استفاده کنند. شرایط و راهنمایی­ های لازم برای بهره برداری از این درگاه در سایت بیمه ایران به نشانی: my.iraninsurance.ir وجود دارد.

خدمات و مزیت های موجود در این سامانه شامل: امکان اصالت سنجی بیمه­ نامه­ ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت (تماس با ما و پاسخ­گویی توسط مرکز جامع ارتباط با ذینفعان)، ارتباط و درخواست خدمت از خسارت سیار بیمه ایران، پرداخت حق بیمه و . . . است.

پروژه «بیمه ایران من» همانند سامانه های قبلی شرکت (سامانه سدا) تحولی جدید در ارائه خدمات برخط در صنعت بیمه محسوب شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و اعتلای این بستر و ارائه خدمات نوآورانه و جدید خواهیم بود.
در این سامانه، جایگاه و مشارکت شبکه فروش نیز به خوبی در نظر گرفته شده و نمایندگی ها و اینشورتک­ها می­توانند در فضای تبادلات الکترونیکی، ارتباط برخط و مطمئنی را با بیمه ایران داشته و از این مزیت قابل توجه استفاده نمایند.


    نظرات شما

    ارسال دیدگاه

    Protected by FormShield

    آخرین اخبار

    حمایت از تامین اشتغال خرد با وام قرض الحسنه

    6 روز فرصت تا پایان سومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا

    برای اولین بار در شبکه بانکی دریافت گواهینامه ایزو 50001 توسط بانک ملی ایران

    استقبال چشمگیر از "طرح‌های تسهیلاتی و کارت‌های اعتباری صبا" بانک اقتصادنوین

    پرداخت بیش از 12میلیارد ریال خسارت در یک پرونده بیمه اتومبیل توسط بیمه سرمد

    پرداخت 2188.4هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش های اقتصادی

    افزایش سهم بازار بانک ایران زمین با همراهی کارکنان و اجرای بانکداری دیجیتال

    کارگزاری بانک صادرات ایران بیش از شش هزار نفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کرد

    مشتریان برتر بانک سامان از خدمات دفاتر کار بین‌المللی بهره‌مند می‌شوند

    هدایت شبکه شعب بانک توسعه تعاون بر اساس حداکثر کارآمدی صورت می‌پذیرد

    مشارکت بانک توسعه تعاون در جهت تأمین نیازهای مددجویان

    اعطای جایزه نخبه اقتصادی جهان اسلام به مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

    کدام بانک ایرانی از سوی بَنکِر به عنوان موسسه مالی اسلامی برتر جهان برگزیده شد؟

    فقط 7 روز تا پایان پنجمین دوره جشنواره قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک آینده

    آغاز طرح جذب خودپردازهای شخصی در بانک دی

    تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی از اولویتهای بانک است

    نسخه وب همراه بانک پارسیان راه اندازی شد

    426 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان

    افزایش 89 میلیارد تومانی درآمدهای گروه مالی سپهر صادرات

    ارتقای صادرات در گرو تقویت زیرساخت‌های تولید

    همایش سراسری مدیران ستادی و روسای شعب بیمه میهن برگزار شد

    قدردانی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از بانک کشاورزی

    تخصیص ارز 4200 تومانی را به حداقل ممکن کاهش دهیم

    بهره مندی 414 هزار میلیارد ریالی بنگاه های اقتصادی کشور از تسهیلات بانک ملی ایران

    قدردانی رئیس دفتر رئیس‌جمهور از اثربخشی طرح «طراوت» بانک صادرات ایران در رونق تولید

    بانک رفاه حامی چهاردهمین دوره تجلیل از تعاونی های برتر استان سمنان شد

    ارزش های سازمانی بانک دی تدوین شد

    مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد به اتمام رسید

    خام‌فروشی سنگ آهن 5 میلیون تن از صادرات فولاد کشور کم کرد

    جوابیه سازمان خصوصی سازی پیرامون نشست خبری اخیر جناب آقای پژمانفر، نماینده محترم مردم شریف مشهد

    کسب برتری تخصصی و عملیاتی در بانکداری توسعه ای، مهمترین استرات‍‍ژی این بانک است

    تشریح عملکرد صنعت بیمه کشور در حضور اعضاء مجمع عمومی

    «ملی شو»، رویدادی منحصر به فرد و کارآمد

    قدردانی استاندارهرمزگان از عملکرد بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

    لزوم هم افزایی نهادهای مرتبط برای تامین مالی شرکت های دانش بنیان

    اشتغال روستایی اولویت اول بانک توسعه تعاون

    ساحل امن پیداست

    مالیات بر ارزش افزوده صنعت بیمه باید از متن قانون حذف شود

    صورت‌های مالی سال 97 بیمه ایران با موفقیت به تأیید مجمع عمومی رسید

    امکانات جدید به همراه بانک پاسارگاد افزوده شد

    بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی در نظام بانکی

    شرایط استثنائی فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین

    صنعت بیمه به سمت شفافیت بیشتر حرکت می کند*

    نیازمند همراهی همه بخش‌ها برای توسعه و اصلاح صنعت خودرو هستیم

    *خط دوم آهن اسفنجی کوثر آماده افتتاح*

    گزارش تسهیلات اعطایی بانک رفاه در پنج ماهه نخست سال 98 اعلام شد

    اعلام آمادگی صرافی سپهر بانک صادرات ایران برای خرید ارز صادرکنندگان

    پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران از مرز 100 هزار فقره گذشت

    تسهیلات 263 میلیارد تومانی بانک توسعه صادرات برای دانش‌بنیان‌ها

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون خبرداد: پرداخت 50میلیارد ریال تسهیلات وام قرض‌الحسنه جهت تعاونی‌های زنان