آخرین مطالب

سومین سفر نظارتی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی؛

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند خودرو

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند

  بزرگنمایی:

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.


به گزارش خریدار، در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.

در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

گیلان برترین استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور

تلاش مدیران بانک ملی ایران برای بازگشت واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید

تیم ملی کبدی جوانان ایران با حمایت بانک صادرات ایران به مقام قهرمانی رسید

ادامه روند روبه‌رشد کیفیت محصولات فولاد مبارکه

طراحی و تولید فولادهای مقاوم به خوردگی اتمسفری در فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه نخستین تندیس سیمین جایزۀ ملی کیفیت ایران را به خود اختصاص داد

ایران به جمع سازندگان ماشین‌های جوش لیزری پیوست

توانستیم ریل را در داخل تولید کنیم و در صنعت فولاد قدرتمند شدیم

با حضور مدیران منابع انسانی هلدینگ صدر تامین

جلسه هیات مدیره انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان

تمدید قرارداد بیمه بدنه سرمد با ناوگان اورژانس تهران برای دومین سال متوالی

راه گذر از شرایط کنونی، حمایت از تولید داخلی است

توصیه معاون فنی بیمه البرز برای خرید بیمه نامه‌های مربوط به حوادث طبیعی

بیمه البرز زنگ بیمه در استان مرکزی را نواخت

اساسنامه بیمه نوین طبق الزامات قانونی جدید تغییر یافت

باید به عوامل بانک گردشگری خداقوت گفت.

فاز نخست شرکت احیا استیل فولاد بافت با مشارکت بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید

صندوق اجاره ای شعبه شهران بانک دی افتتاح شد

فعالیت شرکت واسپاری توسعه تعاون مبتنی بر حمایت از متقاضیان می‌باشد

رمز یکبار مصرف را از نرم‌افزار «ریما» بانک صادرات ایران دریافت کنید

منابع سپرده‌ای بانک صادرات ایران از 180 هزار میلیار تومان عبور کرد

دشمن برای القای ناامیدی علیه تولید داخل تبلیغ می‌کند

اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد عملکرد تأمین ارز و وضعیت رفع تعهدات ارزی واردکنندگان در 5 ماهه اول سال 1397

نخستین کنگره اروانکولوژی با حمایت بانک رفاه برگزار شد

مشاوره حضوری بخش اعتباری بانک ملی ایران به صاحبان واحد های تولیدی

اشتغال زایی، جوان گرایی و محرومیت زدایی سه ضلع مثلث کارآفرینی فولاد بافت

پیشرفت بانک رفاه در مسیر سودآوری

پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت هفته وحدت

معرفی معاون فناوری و برنامه ریزی مدیرعامل بانک صنعت و معدن

زنگ بیمه در مدارس به صدا درآمد

دستور رحمانی به سازمان‌های صمت استانی برای شناسایی واحدهای تولیدی مشکل دار سراسر کشور

در سفر به استان سمنان مطرح شد

پیام دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی؛

تحریم، زمینه مناسبی را برای خودباوری صنعت بیمه فراهم کرده است

اعزام کارشناسان بیمه البرز به مناطق زلزله زده آذربایجان

رسیدگی فوری بیمه ایران به زیان‌دیدگان زلزله بامداد امروز در شمال غرب کشور

افزایش میزان گشایش اعتبارات اسنادی ریالی در بانک صنعت و معدن

طراحی و تولید ورق موردنیاز ساخت کلاچ خودرو در فولاد مبارکه

بنگاه‌های اقتصادی کشور موجب رشد یکدیگر باشند

فولاد مبارکه به‌درستی در مسیر رونق تولید و بهبود اقتصاد کشور در حال حرکت است

پاسخگویی فولاد مبارکه به جامعه از نقاط قوت و برجستۀ این شرکت است

پیشرفت موفقیت‌آمیز پروژۀ تعویض درایوهای خط نورد گرم

پایداری شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب

دستور مدیرعامل بانک ملی ایران برای کمک رسانی به زلزله زدگان شمال غرب کشور

بانک صادرات ایران به عنوان سازمان‌ پیشرو در حوزه پدافند غیرعامل مورد قدردانی قرار گرفت

اعطای لوح روابط عمومی برتر به روابط عمومی بانک رفاه کارگران

اقتصاد مقاومتی، ظرفیت متحول کردن فرهنگ صنعتی را در درون اقتصاد ایجاد می‌کند

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت حائز رتبه برتر شد

پاویون ایران در شانگهای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گشایش یافت