آخرین مطالب

سومین سفر نظارتی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی؛

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند خودرو

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند

  بزرگنمایی:

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.


به گزارش خریدار، در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.

در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

«ملی شو 3» را آنلاین ببینید

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

بخشودگی صد درصدی جرایم

با کسب دو عنوان نخست در میان ١٠٠ شرکت برتر ایرانی حاصل شد؛ بیمه دی در صدر موسسات بیمه ای

انتخاب دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن به عنوان عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران

انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده

یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده

دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود

ایجاد رونق در بازار مالی و ثبات در بازار پول با اجرای عملیات بازار باز

رشد 61 درصدی اعطای تسهیلات به صنعتگران

بررسی وضعیت دکلهای مخابراتی شهر تهران با سخنرانی نماینده همراه اول

فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام در بانک انصار

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

اعلام آمادگی وزارت صمت برای تامین اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده

کمکت را به سر منزل مقصود برسان!

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه سرمد

وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

ذوب‌آهن‌اصفهان، صیانت از محیط ‌زیست را به عنوان یکی از اهداف کلیدی انتخاب کرده است

شهر آیلند یک شهر توریستی و اقتصادی است

نشست شورای مشاوران امور ایثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی

تغییر نگرش در زمینه سودآوری ضرورت گروه مالی دی است

ظرفیت‌ها و کارکردهای طرح «طراوت» بانک صادرات ایران در جمع فعالان صنعت فولاد کشور تشریح شد

با تلاش های حوزه حقوقی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اعلام شماره حساب توسط بانک توسعه تعاون جهت کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

تبیین الزامات شرایط کنونی بانک توسط مدیرعامل