آخرین مطالب

سومین سفر نظارتی همزمان با آغاز موج دوم سفرهای تابستانی؛

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند خودرو

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند

  بزرگنمایی:

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.


به گزارش خریدار، در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

مدیران حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که همزمان با تعطیلات تابستانی خودروسازان، شهرهای مختلف کشور را مقصد نظارت خود بر خدمات ارائه شده به مشتریان قرار داده‌اند، امروز به استان مازندران سفر کردند.

در این بازدید مهندس سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به همراه تیمی از مدیران این مجموعه ضمن بازدید از امدادرسانی‌های جاده‌ای این شرکت، در مسیر تهران به مازندران، از نمایندگی‌های 3307، 3315، 3343، 3362، 3330 واقع در شهر بابل بازدید و بر حسن اجرای خدمات نظارت کرد.

حسینی در حاشیه این بازدیدها، با تکیه بر این موضوع که هدف اصلی ما ارائه بهترین خدمات و در پی آن کسب حداکثر رضایت مشتریان است گفت: شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، بر طبق ارزیابی شرکت ISQI در سال جاری موفق به کسب بالاترین امتیاز در این حوزه شد و برای دهمین سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش در سطح کشور را از آنِ خود کرد. در ارزیابی مذکور، زیرشاخص‌های مختلفی مورد بررسی قرار می گیرد‌ و 35درصد نمره کل به دست آمده در این ارزیابی مربوط به رضایت‌مندی مشتریان و شبکه نمایندگی‌ها به عنوان ذینفعان مجموعه است.

وی در ادامه افزود: شرکت خدمات پس از فرو‌ش ایران‌خودرو، در همه شاخص‌های رضایت مستقیم مشتریان، رضایت نمایندگی‌ها و بررسی اثربخشی اجرای فرآیندهای ارزیابی، رشد قابل توجهی نسبت به سال‌های گذشته نشان می‌دهد و در مقایسه کلی این امتیاز نسبت به سال گذشته 6٫8 درصد رشد داشته است.

حسینی‌ ضمن بازدید از نمایندگی های استان مازندران، از انتظارات خود در خصوص تلاش و همدلی روزافزون همکاران شبکه خدمات برای افزایش رضایت مشتریان گفت و ابراز امیدواری کرد: با همراهی بیش از پیش همکاران، نظارت‌ها و اقداماتی که باعث بهبود زیرساخت‌ها و فرآیندها می‌شود، همچنان بتوانیم آثار تحریم را پشت سر گذاشته و در سال آتی شاهد کسب بهترین امتیاز، نسبت به همه سنوات در این حوزه باشیم.

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

استقرار مدیریت حاکمیت شرکتی در بانک توسعه تعاون

ارائه خدمت «فروش سهام عدالت» برای مشتریان بانک کشاورزی

کاهش NPL بانک ملی ایران به 6 درصد

اعلام چگونگی ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک ملی ایران

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن شهری و روستایی

چارچوب هدف‌گذاری تورم

پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان

پیش به سوی بانکداری دیجیتال در بانک مسکن

کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود

سقف انتقال وجوه در بانک توسعه تعاون به حالت قبل بازگشت

معدن در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی

دستورالعمل صدور بیمه نامه ارزی توسط مؤسسات بیمه

مدیر اجرایی "ایشین ری"طی نامه ای به رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد

بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور

بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی

تغییر سقف انتقال وجه و برداشت از خودپردازها

ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

بدون نیاز حضوری به بانک سینا؛ اینترنت بانک و همراه بانک خود را فعال کنید

ثبت سفارش فروش سهام عدالت بصورت غیر حضوری در بانک ملی ایران

​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد

چهار مدیر جدید بانک صادرات ایران منصوب شدند

وضعیت امروز بازارها سخت تر از تابستان 97 نیست

پایان تیرماه سال جاری؛ آخرین فرصت ایفای تعهدات ارزی صادارتی سال 1398

بازگشت سقف تراکنش های بانکی به حالت عادی

اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند

اولویت تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی در سال 99

دلایل موفقیت شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن

تسهیلات مناسب بانک صادرات برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

واگذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال 98

عملیات تست و راه‌اندازی کارخانه بازیابی هماتیت

افزایش تولید و صادرات فولاد در سال99

«جهش تولید»، «رونق صادرات و مدیریت واردات»، «تنظیم بازار» و «داخلی‎‌سازی»، راهبردهای 4گانه وزارت صمت

پارکینگ ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند

نقش مهم رسانه ها، فرهنگ سازی برای افزایش تولید است

عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 98

1500 روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

خودکفایی در اشتغال بیش از 36 هزار نفر با تسهیلات بانک ملی ایران

مانعی برای تحقق سود در بانک صادرات ایران نمی‌بینم

مسیر سرمایه‌گذاری مطمئن بورسی با تخفیف 30 درصدی

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 شد

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

افزایش بازده کیفی فولادهای ویژۀ انتقال نفت و گازترش به 90 درصد

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دوربین های نواحی مختلف فولاد مبارکه

کیفیت و سرعت شاخصهای مهم اجرای پروژۀ نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه

مرگ سازمانها با عدم بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین ارتباطات

الزامات اجرای سند توسعه فرهنگ بیمه

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

کارکنان اداره امور شعب استان فارس به پویش "کمک مومنانه" پیوستند