آخرین مطالب

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران :

تداوم پذیرش بیمه خودروهای صفر کیلومتر سایپا، از استقرار واحد‌های سیار فروش در مقابل این کارخانه بانک و بیمه

تداوم پذیرش بیمه خودروهای صفر کیلومتر سایپا، از استقرار واحد‌های سیار فروش در مقابل این کارخانه

  بزرگنمایی:

مدیر بیمه‌های اتومبیل بیمه ایران با تأکید بر تداوم پذیرش بیمه خودروهای صفر کیلومتر سایپا، از استقرار واحد‌های سیار فروش در مقابل این کارخانه خبر داد

به گزارش خریدار، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر عدم صدور بیمه‌نامه برای خودروهای صفر کیلومتر شرکت سایپا، عباس فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل شرکت سهامی #بیمه_ایران با رد امتناع صنعت بیمه از ارائه خدمات برای بیمه های ضروری محصولات سایپا گفت: این مطالب را قویاً رد می کنیم، چرا که تیم های صدور سیار بیمه ایران در مقابل شرکت سایپا استقرار دارند و مالکین خودروهای صفر کیلومتر می توانند علاوه بر رجوع به تیم های مزبور به واحدهای صدور بیمه ایران مستقر در مجتمع خدمات بیمه ای سعدی که به طور کل برای ارائه خدمات به خودروهای تولیدی گروه سایپا تخصیص یافته است مراجعه نمایند.  مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به وجود پاره‌ای از مشکلات در زمینه نحوه پرداخت حق بیمه ها و انباشت بدهکاران سنواتی شرکت سایپا گفت: سندیکای بیمه گران با اجماع صنفی به نتیجه رسیدند که بیمه ایران با توجه به ظرفیت ها و قابلیت‌ها و زیر ساخت عملیاتی می تواند به عنوان راهبر، ایفاء نقش نموده و خدمات بیمه ای مورد نیاز برای این گروه خودروساز را ارائه نماید از اینرو بیمه مرکزی هیچگونه نقشی در این زمینه نداشته است و اتخاذ این شیوه صرفاً براساس تصمیم صنفی سندیکا بوده است.  فراشیانی با بیان اینکه سندیکای بیمه گران در قالب یک تصمیم صنفی سهم بازار بیمه گری در سال جاری را به تفکیک بیمه گران مشخص و به صورت مکتوب اعلام نموده، افزود: بیمه ایران نیز براساس همین تصمیم در سیستم های نرم افزاری خاص (کاویس) تعریف نموده به این شرح که به صورت روزانه بیمه گرانی که در صدور بیمه نامه های سایپا مشارکت دارند به تناسب سهم بازار در صدور خودروهای صفر کیلومتر سایپا نیز مشارکت می نمایند، به این ترتیب هر بیمه گر به تناسب سهم بازار از گروه خودروسازی سایپا، بیمه می پذیرد.  مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به اینکه بیمه گران همزمان با صدور بیمه نامه حدود یک چهارم حق بیمه را به مراجع تعریف شده در قانون اعم از پلیس راهور ، صندوق تأمین خسارت بدنی و ... پرداخت می نمایند، تصریح کرد: افزایش بدهی سنواتی گروه خودروسازی سایپا به صنعت بیمه متأسفانه باعث شده است که بعضاً بیمه گران در فرآیند ارائه خدمات با چالش مواجه شوند و علیرغم همه خروجی ها گروه خودروسازی از پرداخت حق بیمه در مقاطع مقرر امتناع نموده است. البته انتظار بیمه گران از گروه خودروساز متعارف است، جایی که حق بیمه توسط مالک، نقد پرداخت شده است علی القاعده می بایست به جهت ایفاء تعهدات بیمه گر در اسرع زمان ممکن به حساب بیمه گر واریز گردد.  فراشیانی با تاکید بر رعایت ضوابط تعریف شده در قانون و قراردادهای فیمابین برای حفظ حقوق بیمه گذاران و بیمه گران و همچنین گروه محترم خودروسازی گفت: ما در بیمه ایران با ملحوظ داشتن جمیع جهات و مصالح و همراهی با گروه خودروساز که به عنوان سرمایه ملی حایز اهمیت است، علاقه مندیم که به بهترین وجه ممکن خدمات ارائه و بدهکاران سنواتی نیز تسویه و شفاف گردد به این ترتیب مصالح هر سه طرف درگیر در این موضوع یعنی گروه خودروساز، بیمه گران و مالکین تأمین خواهد شد، ما امیدواریم با همکاری بیشتر خودروساز مصالح بیمه گذاران و بیمه گران به صورت شفاف رعایت شود.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تدوین سند توسعه رشته فعالیت لوازم خانگی به عنوان صنعت پیشران

حضور بیمه سرمد در چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی بیرجند

فعالسازی رمز پویا از طریق درگاه های بانک سپه فراهم شد

مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه

اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تراکنش های سامانه های بین بانکی

نظام بانکی حمایت از شرکت های دانش بنیان را دراولویت قرار داده است

مدیرعامل صنعت و معدن به استان کرمان سفر می‌کند

رعایت سیاست های ابلاغی نهادهای بالادستی الزامی است

سود سهام شرکت «سیمان‌خزر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود

سهم 62 درصدی بخش تولید در تامین درآمدهای مالیاتی کشور

سومین جشنواره فرشتگان بانک رفاه برگزار شد

رشد 287 درصدی EPS وپاسار

برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای بانک پاسارگاد

اولویت های استراتژیک توسعه صنعتی کشور تعیین شده است

نقش کلیدی بانکها در نهادینه سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه

بانک پاسارگاد برای دانش آموزان، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت افتتاح می کند

جوابیه بانک کشاورزی به نود اقتصادی

خدمات دهی به مشتریان بانک سینا متحول می شود

مقابله با فیشینگ، با اپلیکیشن رمزینه

نکات کلیدی در فعال‌سازی رمز دوم پویا

٢٠٠ میلیون ریال جایزه برای دعوت به استفاده از اپلیکیشن «صاپ»

«اپلیکیشن 60»، تضمین امنیت روزانه 10 میلیون تراکنش اینترنتی مشتریان بانک ملی ایران

تدوین رویه‌های شفاف موجب اعتلای کیفیت خدمات بانکی می‌شود

همایش دی در مسیر تعالی برگزار شد

مسئولین برای حفظ تولید و ارتقاء آن با راهبردهای اثربخش از خام فروشی جلوگیری کنند

فعالیت معدنی ها و فولادی ها در کنار یکدیگر مقدس است

ایجاد تابلوی قیمت خرده‌فروشی محصولات فولادی

کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا

رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال

حمایت قاطعانه دستگاه قضا از صنعت کشور

معاون وزیر صمت: نورد گرم 2 فولاد مبارکه باید اجرا شود

حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه

بالاترین جذب سپرده های بلند مدت و قرض الحسنه در نظام بانکی کشور

طرح ربیع رفاه تمدید شد

اطلاعیه شماره 4 روابط عمومی بانک مرکزی در مورد «رمز دوم پویا»

ارتقاء امنیت مشتریان با پیوستن آنها به پویش"از پویا جویا شوید!"

تقدیر رییس جمهور از اقدامات اثر بخش بانک سپه در پروژه ملی ادغام

نشان روابط عمومی برتر، بر سینه بیمه سرمد

رایزنی رحمانی در نیمه دوم آذرماه با 4 کشور

افزایش شاخص های عمومی و اختصاصی بانک کشاورزی در ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارایی

آثار راه‌یافته به مرحله نهایی داوری سومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای بانک‌پاسارگاد مشخص شد

مشتریان برای دریافت رمز پویا فریب سایت‌های جعلی را نخورند

اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآنی کارکنان بانک صادرات ایران در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد

زندگی عادی با وجود تحریم‌ها

در زمینه وصول مطالبات شرایط مشتریان باید در نظر گرفته شود

اهدای لوح تقدیر و تندیس ویژه هشتمین جشنواره تعالی مدیریت تعاونی به بانک توسعه تعاون

تامین مالی تعهدی بنگاه های اقتصادی، ضروری است

سود سهام شرکت «خط دریا بندر» در شعب بانک صادرات ایران پرداخت می‌شود

انتصاب مدیرکل حوزه مدیریت عامل و روابط عمومی بانک سینا

بانک سینا باید در خدمت گروه بنیاد جهت کمک به محرومین باشد