آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

دو هزار و 118 اشتغال پایدار در روستاهای سیستان و بلوچستان ایجاد شد

اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان

پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران

سالروز تأسیس بانکی اجتماعی و سلامت محور

بانک رفاه کارگران نامی پرافتخار در میان سیستم بانکی کشور است

رییس کل بانک مرکزی در جلسه شورای گفتگوی کرمانشاه:

پرداخت مبلغ 15 هزارمیلیارد ریال تسهیلات به صنایع این استان

برگزاری دوره‌های آموزش نت بانک شرکتی برای مدیران مالی شرکت‌ها

بیانیه‌ بانک‌پاسارگاد در خصوص انتشار تحلیل‌های نادرست و ناقص از صورت‌های مالی بانک توسط برخی از رسانه‌ها

لزوم پایش مستمر وضعیت واحدهای صنعتی فعال در کشور

تسهیلات اعطایی بانک رفاه در قالب طرح های اعتباری و تسهیلات تکلیفی در یک نگاه

پایان مردادماه، آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران

مطالعۀ طرح ایجاد واحدهای پایلوت در دستور کار فولاد مبارکه

افتتاح کارخانۀ تولید بنتونیت در شرکت فولاد سنگان

برگزاری هفتمین پویش ملی ایران به لبخند تو زیباست با حضور حدود 7هزار نفر در پارک کوهستانی صفه اصفهان

900 میلیارد تومان در نمایشگاه بومی سازی فولاد، قرارداد منعقد شد

"مهدی آباد" پیشتاز در رشد

صنایع سنگان به شبکه سراسری گاز متصل شدند

توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است

توسعه حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است

12 مزیت حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز بانک مسکن

طرح تام کاد به زودی در دولت تصویب می‌شود

کاهش تقاضا و افزایش صدور پروانه ساختمان عامل کاهش قیمت مسکن است

مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از اکیپ‌های امدادی مستقر در جاده هراز و نمایندگی‌های شهر بابل بازدید کردند

نگاه دولت به فناوری های نوین مثبت است

داخلی سازی 7 قطعه از قطعات میز اول تعمیق ساخت داخل به تولید انبوه رسید

ظرفیت خزانه سکه بانک سامان افزایش یافت

یادداشت دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی

تقدیر از آزادگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نشست مشترک با کمیسیون تجارت و تجار ایرانی فعال در افغانستان

پرداخت 15هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به بنگاه‌های خردومتوسط در مناطق روستایی و عشایری

کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی

سمینار تامین مالی شرکت های دانش بنیان صادراتی برگزار می شود

حمایت بانک ایران زمین از بهره برداری خط تولید جدید شرکت فولاد اکسین اهواز

برگزاری مرحله دوم قرعه کشی " طرح همگامان سپه 2"

اعضای سامانیوم تسهیلات کارت اعتباری می‌گیرند

برگزاری ششمین برنامه از پویش ملی ایران به لبخند تو زیباست با حضور حدود 3 هزار نفر در قهجاورستان

رشد16درصدی تسهیلات اعطایی ریالی-صادراتی در بانک توسعه صادرات

شمارش معکوس برای شرکت در قرعه‌کشی حساب های پس انداز بانک ملی ایران

حضور بیمه نوین در نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک

مجمع عمومی عادی سالانه بانک سینا نوبت دوم برگزار شد

راه حل جامع بانک سامان برای پرداخت یارها

اعطای تسهیلات به جامعه پزشکی کشور در قالب طرح مهر سلامت 98

سرمایه گذاری7 میلیون یورویی در ساخت نیروگاه 10 مگاواتی چادرملو

برای تامین هزینه ها در شرایط تحریم دست در جیب مردم نکردیم

خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می شوند

مهمترین شاخص حکمرانی خوب، بهره مندی از ذینفعان در تصمیم گیری هاست

بانک صادرات ایران بیش از ٤ میلیارد دلار تسهیلات صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است

اولویت ارائه تسهیلات درنظر داشتن اهلیت و صلاحیت مشتریان است

حمایت بانک رفاه از برگزاری جشن تولد کودکان هموفیلی خراسان جنوبی