آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

استقرار مدیریت حاکمیت شرکتی در بانک توسعه تعاون

ارائه خدمت «فروش سهام عدالت» برای مشتریان بانک کشاورزی

کاهش NPL بانک ملی ایران به 6 درصد

اعلام چگونگی ثبت سفارش فروش سهام عدالت در بانک ملی ایران

پرداخت بیش از ١٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در بخش مسکن شهری و روستایی

چارچوب هدف‌گذاری تورم

پروژه‌های داخلی و خارجی بانک توسعه صادرات

نقش روابط‌عمومی در سامانه تصمیم‌گیری سازمان

پیش به سوی بانکداری دیجیتال در بانک مسکن

کفایت سرمایه بانک پارسیان از استاندارهای بال هم فراتر می‌رود

سقف انتقال وجوه در بانک توسعه تعاون به حالت قبل بازگشت

معدن در اولویت پرداخت تسهیلات بانکی

دستورالعمل صدور بیمه نامه ارزی توسط مؤسسات بیمه

مدیر اجرایی "ایشین ری"طی نامه ای به رییس کل بیمه مرکزی اعلام کرد

بانک ها موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت شدند

رویدادهای چند روز آتی در حوزه اقتصادی و بانکی کشور

بازگشت میزان تراکنش‌های بانک آینده به شرایط عادی

تغییر سقف انتقال وجه و برداشت از خودپردازها

ثبت نام سجام، احراز هویت و دریافت کد بورسی در شعب بانک گردشگری امکانپذیر شد

بدون نیاز حضوری به بانک سینا؛ اینترنت بانک و همراه بانک خود را فعال کنید

ثبت سفارش فروش سهام عدالت بصورت غیر حضوری در بانک ملی ایران

​سامانه «سفارش فروش سهام عدالت» در سایت بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد

چهار مدیر جدید بانک صادرات ایران منصوب شدند

وضعیت امروز بازارها سخت تر از تابستان 97 نیست

پایان تیرماه سال جاری؛ آخرین فرصت ایفای تعهدات ارزی صادارتی سال 1398

بازگشت سقف تراکنش های بانکی به حالت عادی

اعضای هیئت عامل بانک دی منصوب شدند

اولویت تامین سرمایه در گردش واحد های تولیدی در سال 99

دلایل موفقیت شعبه مستقل توسعه ملی بانک صنعت و معدن

تسهیلات مناسب بانک صادرات برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

واگذاری بیش از 17 هزار میلیارد ریال از اموال و سهام مازاد بانک ملی ایران در سال 98

عملیات تست و راه‌اندازی کارخانه بازیابی هماتیت

افزایش تولید و صادرات فولاد در سال99

«جهش تولید»، «رونق صادرات و مدیریت واردات»، «تنظیم بازار» و «داخلی‎‌سازی»، راهبردهای 4گانه وزارت صمت

پارکینگ ها حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند

نقش مهم رسانه ها، فرهنگ سازی برای افزایش تولید است

عملکرد بانک صنعت و معدن در سال 98

1500 روستای جدید به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شد

خودکفایی در اشتغال بیش از 36 هزار نفر با تسهیلات بانک ملی ایران

مانعی برای تحقق سود در بانک صادرات ایران نمی‌بینم

مسیر سرمایه‌گذاری مطمئن بورسی با تخفیف 30 درصدی

شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان موفق به دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 شد

دریافت گواهینامۀ ISO9001:2015 توسط شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

افزایش بازده کیفی فولادهای ویژۀ انتقال نفت و گازترش به 90 درصد

طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی دوربین های نواحی مختلف فولاد مبارکه

کیفیت و سرعت شاخصهای مهم اجرای پروژۀ نورد گرم شمارۀ 2 فولاد مبارکه

مرگ سازمانها با عدم بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین ارتباطات

الزامات اجرای سند توسعه فرهنگ بیمه

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

کارکنان اداره امور شعب استان فارس به پویش "کمک مومنانه" پیوستند