آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان

گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

لوح تقدیر و تندیس ویژه مدیران موفق ملی در انقلاب صنعتی چهارم به بانک توسعه تعاون اهدا شد

یادداشت رییس کل بانک مرکزی در مورد طرح گواهی اعتبار مولد "گام"

اعطای جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت به بانک دی

موضوع امنیت یکی از شاخص های مهم اعتماد مشتری به بانک است

حضور بیمه نوین در دومین نمایشگاه الکامپ کرج

هدف گذاری بانک توسعه تعاون در جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها است

پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک ملی ایران به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی

​ طرح «طراوت» بانک صادرات ایران با تأمین مالی ویژه، ناجی فولادسازان شد

طرح سودمند بانک رفاه تمدید شد

امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و گروه سایپا

استعفای مدیرعامل "چادرملو" تکذیب شد

عدم توازن در زنجیره تولید، فولاد سازان کشور را دچار مشکل کرده است

بانک سامان بیست و دومین شرکت برتر ایران شد

«ملی شو 3» را آنلاین ببینید

دومین جشنواره « فین تک فارم» با محوریت نوآوری در فناوری‌های مالی و بانکی

تخصص گرایی در نقش های سازمانی یک ضرورت است

شرایط امهال و بخشودگی تسهیلات کشاورزی در بانک توسعه تعاون

ارتقای منزلت بازنشستگان با خدمات بانک رفاه

انجام اولین معامله رسمی بانک مرکزی در چارچوب عملیات بازار باز

کاهش هزینه‌های مالی تولیدکنندگان با استفاده از ظرفیت‌های طرح «طراوت»

تداوم ارسال کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

ارتقاء جایگاه و برند بانک سینا با اتکا به ظرفیت های موجود میسر است

بخشودگی صد درصدی جرایم

با کسب دو عنوان نخست در میان ١٠٠ شرکت برتر ایرانی حاصل شد؛ بیمه دی در صدر موسسات بیمه ای

انتخاب دکتر محمدی مدیرعامل بیمه میهن به عنوان عضو کمیسیون مالی سندیکای بیمه گران

انتخاب علی درستکار به عنوان مدیر روابط عمومی بانک آینده

یداله زحمتکش، معاون جدید معاونت سرمایه گذاری و بانکداری بانک آینده

دسترسی به حسابهای فاقد کد شهاب، به زودی غیرممکن می شود

ایجاد رونق در بازار مالی و ثبات در بازار پول با اجرای عملیات بازار باز

رشد 61 درصدی اعطای تسهیلات به صنعتگران

بررسی وضعیت دکلهای مخابراتی شهر تهران با سخنرانی نماینده همراه اول

فعال‌سازی رمز پویای پیامکی از طریق سایت بانک سامان

ارتقاء جایگاه مجتمع فولاد صنعت بناب با حمایت هلدینگ صنایع و معادن ماهان

استفاده از دامنه دات آی آر به جای دات کام در بانک انصار

انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت زاوه‌پارس و پژوهشکده زعفران ایران

بستر کافی برای خصوصی سازی کامل صنعت بیمه فراهم است

اعلام آمادگی وزارت صمت برای تامین اقلام خوراکی و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده

کمکت را به سر منزل مقصود برسان!

دعوت به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بیمه سرمد

وعده تاصیکو به سهامداران عملی می شود

ذوب‌آهن‌اصفهان، صیانت از محیط ‌زیست را به عنوان یکی از اهداف کلیدی انتخاب کرده است

شهر آیلند یک شهر توریستی و اقتصادی است

نشست شورای مشاوران امور ایثارگران مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی

تغییر نگرش در زمینه سودآوری ضرورت گروه مالی دی است

ظرفیت‌ها و کارکردهای طرح «طراوت» بانک صادرات ایران در جمع فعالان صنعت فولاد کشور تشریح شد

با تلاش های حوزه حقوقی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اعلام شماره حساب توسط بانک توسعه تعاون جهت کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

تبیین الزامات شرایط کنونی بانک توسط مدیرعامل