آخرین مطالب

علمداری خبر داد :

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند مسکن

شعب ویژه بانکداری شرکتی در بانک مسکن افزایش پیدا می کند

  بزرگنمایی:

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از برنامه‌ریزی برای افزایش شعبی که نسبت به جذب مشتریان بانکداری شرکتی این بانک اقدام می‌کنند خبر داد.

به گزارش خریدار، محمدحسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه در سال 97 مجموعا 13 شعبه در تهران و دیگر استان ها ماموریت جذب مشتریان بانکداری شرکتی را داشته اند، گفت: با توجه به تدوین سیاست های اعتباری سال 98، مقرر شده در سال جاری شعب مراکز استان‌ها و نیز شعب ممتاز بانک مسکن در سراسر کشور به جمع شعبی که در حوزه بانکداری شرکتی فعالیت می کنند، اضافه شوند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه توسعه شعب بانکداری شرکتی به این معنا نیست که در سال گذشته خللی در جذب مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن وجود داشته است، چراکه سایر شعب نیز می‌توانند مشتریان واجد اعتبار استفاده از این خدمات را در صورت شناسایی به یکی از 13 شعبه مامور در این حوزه ارجاع دهند. بانکداری شرکتی خدمتی مکمل از طرف بانک مسکن به مشتریان حقوقی خود بخصوص فعالان بخش مسکن و ساختمان است تا امکان اثرگذاری سبد انواع تسهیلات بیش از پیش تقویت شود.
علمداری با بیان اینکه علاوه بر مشتریان بانکداری شرکتی که در سال گذشته از خدمات بانک مسکن در این قالب بهره‌مند شدند، مشتریان بزرگ دیگری نیز از خدمات این بانک استفاده می‌کنند، گفت: به عنوان مثال بستنی میهن از جمله همین مشتریان است که از خدمات بانک مسکن در حوزه های مختلف متناسب با نیاز خود استفاده می کند، اما ما این خدمات را منصوب به بانکداری شرکتی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشتریان بزرگ بانک مسکن هر سال یک بار اعتبارسنجی می شوند، اظهار کرد: در صورت تمایل به استفاده از خدمات بانکداری شرکتی، این مشتریان می توانند متناسب با حد اعتبار خود هر زمان که بخواهند از خدمات بانکی و اعتباری بانک برخوردار شوند.

به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.

بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

آخرین اخبار

ساز وکار اعطای اعتبار خریدار به طرف خارجی

خدمات ویژه بانک ملی ایران برای روشندلان

نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران منتشر شد

ضریب نفوذ بانکداری الکترونیک بانک توسعه تعاون در حال افزایش است

خدمات رسانی شبانه روزی شعب و باجه های بانک ملی ایران در ایام اربعین

شعب بانک صادرات ایران سود سهام «پاسا» را پرداخت می‌کنند

فعالیت های مجتمع فولاد بناب در سال رونق تولید تحسین برانگیز است

بیمه سرمد تندیس کرسی یونسکو را به دلیل اقدامات گسترده در حوزه مسئولیت اجتماعی دریافت کرد

مشکلات صادرکنندگان استان درنحوه برگشت ارز را حل می کنیم

تمدید مهلت جشنواره عکاسی «نمای ملی »

افزایش بهره وری نیروی انسانی از عوامل مهم موفقیت سازمانی است

مراسم معارفه مدیرجدید بانک صنعت و معدن در استان مرکزی برگزار شد

پرداخت 54 هزار میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش توسط بانک صنعت و معدن به بیش از 10 هزار واحد تولیدی

همه چیز برای حرکت «وبصادر» در مسیر رشد مهیاست

اطلاعیه بیمه ایران درباره خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان سوانح رانندگی در عراق

دستور وزیر صمت برای تجاری سازی طرح های فناورانه و دانش بنیان

مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان مرکزی سفر می‌کند

تامین مالی طرح های اشتغال فراگیر در بانک ملی ایران

برگزاری رفاتک‌چلنج با هدف معرفی نیازهای فناورانه بانک رفاه

بیشترین حجم ضمانت‌نامه‌های صادره بانک توسعه تعاون مربوط به استان خوزستان است

افزایش منابع بانک توسعه صادرات، توان حمایت از رونق تولید را افزایش می دهد

سپ در فهرست 20 شرکت برتر صنعت پرداخت در دنیا

آقای مهدی رضایی به عنوان مدیرعامل بانک انصار معرفی شد

عمق ساخت داخل در حوزه تولید تجهیزات صنعتی نیروگاه ،پتروشمی وفولاد به حداقل 50 درصد می رسد

امکان تسویه بدهکاران بانک توسعه تعاون از طریق اسناد تسویه خزانه نوع دوم فراهم گردیده است

پورسعید در بازدید از شعب استان های غرب کشور اعلام کرد:

جذب منابع ارزان قیمت در اولویت است

اعطای بیش از 6800 کد بورسی در 51 شعبه بانک صادرات ایران

5 طرح تولیدی برای خودکفایی در لاستیک سنگین در حال اجرا داریم

لیست شعب منتخب و شرایط فروش ارز به زائران اربعین در بانک سپه اعلام شد

قاچاق، مانع افزایش آمار تجارت با کشورهای همسایه است

وصول مطالبات، مهمترین عامل تجدید منابع مورد نیاز برای رونق تولید است

برگزاری دومین نشست بررسی تخصصی طرح اصلاح نظام بانکداری به میزبانی بانک ملی ایران

​بانک صادرات ایران اوراق گواهی سپرده الکترونیکی 18درصدی عرضه می‌کند

قدردانی کسبه قشم از بیمه سرمد

همکاری شورای حل اختلاف با وزارت صمت در جهت تسهیل امور و رونق تولید است

در خرید دانش فنی برای پلنت های وارداتی سخت گیری شود

تجلیل از مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان به عنوان مدیر منتخب در کنفرانس ملی حرفه‌ای گرایی

آغاز به کار نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل همراه اول

مجمع عمومی فوق العاده شرکت پالایش نفت اصفهان برگزار می گردد

ضرورت همکاری بیشتر صندوق توسعه ملی با بانک توسعه صادرات برای بازگشت منابع

افتتاح بیش از 860 فقره حساب «سپهر دانش» در استان مازندران

کوثر با چشم انداز جدید به دنبال ساختن آینده است

پرداخت های روزانه را با همراه بانک پاسارگاد برنامه ریزی کنید

پرداخت تسهیلات هدفمند موجب اشتغال‌زایی و تقویت بنگاه‌های تولیدی می‌شود

همراهی بانک ملی ایران با زائران اربعین حسینی

افزایش سقف برداشت از خودپردازهای مرزی برای مشتریان بانک سامان

نمایندگان برتر بیمه سرمد در استان قم معرفی شدند

بیمه ایران جزییات بسته خدمات و تعهدات خود به زائران اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد

ارتباط ویژه زائران اربعین به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت